- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Je bedoelt dat het volk te dom is om dat te begrijpen en volledig gehersenspoeld zijn door de MSM?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geeft toe dat ik hier niet heel lang over heb nagedacht en het min of meer spontaan in me op kwam. Maar ik ben van nature leergierig, so please educate me!Ja hoor 😂😂 wat een dooddoener elke keer weer. Heb je door hoe dom deze vergelijking is?
Prima Tinus. Gvd warm in de fabriek
Oekraïne is sinds 2014 de 51e staat van Murica. Dat ligt aan de andere kant van de oceaan. Waarom vinden we dat wel allemaal dikke prima
Waarom zouden we dat niet dikke prima moeten vinden dan?
Jij vind een coup die daar heeft plaatsgevonden in 2014 om daar een pro Amerikaanse regering te plaatsen helemaal dikke prima?
Je stelt een vraag terwijl ik om een uitleg/antwoord vraag..
Het interesseert me niet of je iets wel of niet dikke prima vind. Ik geef alleen maar aan dat je ethische en morele kompas eens na zou kunnen (laten) kijken op het moment dat "we" het één wel veroordelen en het ander dikke prima vinden.
Als het je niks interesseert, waarom dan die hele post?
Waarom zouden we het ene ook niet prima mogen vinden/waarom we het ander ook prima moeten vinden?
Wat is de vergelijking tussen 2014 coup en deze oorlog?
Als je mijn berichten niet begrijpt, dan ligt dit niet aan mijn uitleggend vermogen, maar aan jouw beperkte brein.
En als iemand jou niet begrijpt, mag er uiteraard niet naar uitleg gevraagd worden. Got it!
Jazeker, iedereen mag dat. Maar dat betekent niet dat daar in alle gevallen gehoor aan wordt gegeven natuurlijk. Tegen een stenen muur praten geeft meer voldoening.

Zeg dan gewoon direct 'dit wil ik niet aan je uitleggen' in plaats van dit kansloze heen en weer gelul![]()

Waarom zouden we dat niet dikke prima moeten vinden dan?

Vonk: geen zin om aan jou uit te leggen.
Moeilijk he?! Dag Vonk![]()
Omdat het zo warm is in de fabriek (sterkte daar!) en je waarschijnlijk ook geen tijd hebt voor een reactie, hier alvast een voorzetje:Ja hoor 😂😂 wat een dooddoener elke keer weer. Heb je door hoe dom deze vergelijking is?
Nos 😂Omdat het zo warm is in de fabriek (sterkte daar!) en je waarschijnlijk ook geen tijd hebt voor een reactie, hier alvast een voorzetje:
https://nos.nl/nieuwsuur/video/2427098-parallellen-oorlog-oekraine-en-woii
het is sowieso nog ochtend he, heb andere dingen te doen