Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Wat is hier aan de hand Ron?
Te vaak, te vroeg, informatie verspreid die nog niet uit mocht komen. Alleen ter meerdere glorie van haar zelf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.565
Het zou goed zijn voor het inclusiviteitsquotum bij de Oekrainse overheid om er een homofiel bij te hebben.
Die hebben ze toch al? Die transgender.

She ended up fighting for Ukraine and is now a spokesperson for the country's territorial defence force, explaining the war to English-speaking audiences.

Die hebben ze toch al? Die transgender.

She ended up fighting for Ukraine and is now a spokesperson for the country's territorial defence force, explaining the war to English-speaking audiences.
Ik zal mijn mening hierover maar voor me houden, straks krijg ik een ban…

Veel Nederlanders voelen zich betrokken bij de oorlog in het Oekraïne. "Onze steun blijft dan ook onverminderd groot."
Wat is veel? Het referendum toonde namelijk anders.

"Europa moet minder afhankelijk worden van Rusland, China en andere landen. Dit geldt onder meer voor energie, grondstoffen en medicijnen", stelde de koning.
Waarom dan niet van Amerika?

Veel Nederlanders voelen zich betrokken bij de oorlog in het Oekraïne. "Onze steun blijft dan ook onverminderd groot."

"Europa moet minder afhankelijk worden van Rusland, China en andere landen. Dit geldt onder meer voor energie, grondstoffen en medicijnen", stelde de koning.
Americans are our freinds.
Jij snapt niet deze wereld niet zo goed hé?

Heb ik het referendum over de oorlog in Oekraïne gemist?
Je kan niet overal tegelijk minder afhankelijk van raken. Er komt momenteel iirc meer LPG uit oa de VS vanwege minder Russisch gas.

Je kan niet overal tegelijk minder afhankelijk van raken. Er komt momenteel iirc meer LPG uit oa de VS vanwege minder Russisch gas.
Die LPG is maar peanuts als je kijkt naar het totaal van de (economische) belangen tussen Nederland en de VS. Wij zijn compleet afhankelijk van ze of we dat nu willen of niet. Het zou wel goed voor ons zijn om dat voorzover mogelijk iets te verminderen.

Die LPG is maar peanuts als je kijkt naar het totaal van de (economische) belangen tussen Nederland en de VS. Wij zijn compleet afhankelijk van ze of we dat nu willen of niet. Het zou wel goed voor ons zijn om dat voorzover mogelijk iets te verminderen.
Juist om minder afhankelijk te worden zouden we dan de oorlog in Oekraïne moeten steunen. Er zit nogal wat in de grond in het oosten.

Laatst bewerkt:
IMG_7899.jpeg

Zou hij is de war zijn met USA?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.578
Als de rest nu ook stopt met wapens leveren hebben we hopelijk snel weer normalere benzine prijzen :bierbang:

Terug
Naar boven