- Waardering
- 681
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Russische troepen vallen belangrijke stad in Oost-Oekraïne aan
Russische troepen zijn woensdag een grootschalige aanval op de Oost-Oekraïense stad Avdiivka begonnen, meldt het Oekraïense leger. Volgens Russische media zijn de gevechten hevig. Avdiivka werd al maanden achtereen belegerd door de Russen.www.nu.nl
1 jan wordt het €0,25 per liter duurder.Binnenkort weer normale benzine prijzen? Kan ik eindelijk stoppen met tikkies sturen naar Ron.
Dat gaan we sowieso wel met die Linkse flapdrollen aan het roer.Als het midden oosten in brand blijft staan of nog verder in brand vliegt dan gaan we vrolijk richting de 2,50/l
Nou Ron, trek je portemonnee maar open!
Hoe boos zou Zelensky zijn over de oorlog in Israel? Al zijn aandacht en munitie verdwijnt met de minuut![]()
Ik tank in het buitenland en kan eigenlijk alles ook wel op de fiets, qua afstand. No problem.
Oh lekker dan. Jij bent voorstander hiervan en gaat zelf ergens anders tanken.Ik tank in het buitenland en kan eigenlijk alles ook wel op de fiets, qua afstand. No problem.
Ik tank toch altijd voor 50€ 😌Ik tank in het buitenland en kan eigenlijk alles ook wel op de fiets, qua afstand. No problem.
Waar ben ik precies voorstander van, volgens jou?Oh lekker dan. Jij bent voorstander hiervan en gaat zelf ergens anders tanken.
Het steunen van Oekraine.
Ja,klopt.

Gaan ze ook België straf geven voor het stiekem importeren van aardgas?![]()
Boetes en werkstraffen voor Nederlanders die meebouwden aan Krimbrug
Volgens het Openbaar Ministerie is de omstreden brug mede met inzet van Nederlandse kennis en kunde gebouwd.nos.nl
Zal ze leren![]()