XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

1695892535631.png

Ondertussen in Canada

1695896316679.png

Medvedev maakt ons via de pers duidelijk dat we een mogelijk doelwit worden. Geef hem maar eens naar ongelijk.
Het Westen geeft wapens en geld aan Oekraïne.... dit begint gevaarlijk te worden. Ik hoop dat China begint met bemiddeling.

Medvedev maakt ons via de pers duidelijk dat we een mogelijk doelwit worden. Geef hem maar eens naar ongelijk.
Het Westen geeft wapens en geld aan Oekraïne.... dit begint gevaarlijk te worden. Ik hoop dat China begint met bemiddeling.
Ze kunnen Oekraïne niet eens aan.
Maak je geen zorgen.

China .... tiktokvrede :D

Die tanks worden schietschijven denk ik.
En zolang China wilt bemiddelen en niet Taiwan binnenvalt of Rusland steunt denk ik dat het nog niet hard de pan uit escaleert.

@Spambod. Kijk jij nog naar het nieuws of euh...boeit het niet.
Vanaf 4:44

Paar Britten de dood in sturen om wat meer steun aan te wakkeren :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.649

Kwordt moe van dat eiland volk.

• Like
Waarderingen: Vonk

Vooral de internationale wateren, internationaal houden en opleiden in eigen land.

Lijkt mij sowieso tijd voor een internationale vredesmissie.
Save the Russians.

Laatst bewerkt:

1696235298209.png

Als het dan leest valt het wel weer mee.

• Like
Ze zullen het niet hardop zeggen, maar ik acht de kans groter dat het westen langzaam haar handen er vanaf trekt vele malen groter, dan het tegenovergestelde.

• #8.654
Er zitten allang Westerse special forces in Oekraïne. Al ver voordat Rusland binnenviel.

Ik heb het nieuws wegens drukte even wat minder gevolgd de afgelopen tijd, maar zijn de Oekrainse strijdkrachten al in de Krim? Of zitten ze nog steeds in dezelfde gehuchten om 5 meter terreinwinst voor de prijs van 1000 doden per dag te vechten?

• Like
  • #8.659
Terug
Naar boven