MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Was deze man niet gecanceled vanwege zijn drinking habits destijds :lol:

Komt er toch zowaar nog iets zinnigs uit.

Ik heb het nieuws wegens drukte even wat minder gevolgd de afgelopen tijd, maar zijn de Oekrainse strijdkrachten al in de Krim? Of zitten ze nog steeds in dezelfde gehuchten om 5 meter terreinwinst voor de prijs van 1000 doden per dag te vechten?
Vanaf 6 min. Eigen beelden en eigen commentaar.

Ik heb het nieuws wegens drukte even wat minder gevolgd de afgelopen tijd, maar zijn de Oekrainse strijdkrachten al in de Krim? Of zitten ze nog steeds in dezelfde gehuchten om 5 meter terreinwinst voor de prijs van 1000 doden per dag te vechten?

Kijk je geen Russische staatstelevisie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.668
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoe boos zou Zelensky zijn over de oorlog in Israel? Al zijn aandacht en munitie verdwijnt met de minuut :roflol:

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het een beetje bij hem begint te dagen en hij het hazenpad kiest. Een mens kan maar zoveel dreiging en druk aan en met het wegvallen van de steun vanuit USA (zover is het nog niet, maar iedereen kan het volgende hoofdstuk wel een beetje schetsen nu), heeft hij het denk ik inmiddels spaans benauwd. Alternatief is met Putin om tafel en afscheid nemen van een deel van de verschroeide aarde. Al acht ik die kans een stuk kleiner.

10 oktober is inmiddels regelmatig genoemd als de dag waarop Oekraïne de Dnjepr over wil.
Ik weet hoeveel regen er de afgelopen dagen stroomopwaarts is gevallen, maar droger dan nu wordt het niet meer. Lijkt mij een hachelijke onderneming.

Verder lijkt er weinig te veranderen aan het front. Ze wisselen weilanden uit, met aanvallen over en weer.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het een beetje bij hem begint te dagen en hij het hazenpad kiest. Een mens kan maar zoveel dreiging en druk aan en met het wegvallen van de steun vanuit USA (zover is het nog niet, maar iedereen kan het volgende hoofdstuk wel een beetje schetsen nu), heeft hij het denk ik inmiddels spaans benauwd. Alternatief is met Putin om tafel en afscheid nemen van een deel van de verschroeide aarde. Al acht ik die kans een stuk kleiner.
hij zal niet veel meer keus hebben om aan damage control te doen. Zeker nu Amerika hun focus naar het midden oosten verschuift.

hij zal niet veel meer keus hebben om aan damage control te doen. Zeker nu Amerika hun focus naar het midden oosten verschuift.
1696938971887.png

@horn

Claim en leveren.

Terug
Naar boven