MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

"dure Russische vliegtuigen"

...in tegenstelling tot de goedkope tweedekkers?

Jordan.png

"dure Russische vliegtuigen"

...in tegenstelling tot de goedkope tweedekkers?

Jordan.png

Eerst hadden ze alleen maar antieke vliegtuigen uit de jaren 50 en nu opeens vliegtuigen van 500 miljoen euro per stuk die uit de lucht gehaald worden. Het blijft me allemaal maar verbazen

Eerst hadden ze alleen maar antieke vliegtuigen uit de jaren 50 en nu opeens vliegtuigen van 500 miljoen euro per stuk die uit de lucht gehaald worden. Het blijft me allemaal maar verbazen
De presicie van dit soort acties, venomenaal. Ik denk dat we ons daar allemaal over mogen verbazen.
Tis wel wat anders dan bv een lijnvliegtuig met een buk uit de lucht schieten :D

De presicie van dit soort acties, venomenaal. Ik denk dat we ons daar allemaal over mogen verbazen.
Tis wel wat anders dan bv een lijnvliegtuig met een buk uit de lucht schieten :D
Precies wat ik al dacht; niet meer dan 2 knikkers in je bovenkamer. Wanneer ga jij naar het front?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Precies wat ik al dacht; niet meer dan 2 knikkers in je bovenkamer. Wanneer ga jij naar het front?
Beetje zeiken over 1 verkeerde letter.
Okee, een F voor jou, speciaal foor jou.
Wat maakt het nou uit dat ik in mijn enthousiasme 1 letter verkeerd typ?
Ik ga niet, ze redden zich prima daar.

Wanneer ga jij om je kameraden te ondersteunen met meer dan loze woorden ? Je lijkt me zeer geschikt voor een meatgrinder.

Wanneer ga jij om je kameraden te ondersteunen met meer dan loze woorden ? Je lijkt me zeer geschikt voor een meatgrinder.
Ik denk dat er nu nog maar 1 knikker over is.

:haha:

Wanneer ga jij jouw kameraden helpen, patjakker?

Ik ben niet alleen stoer vanachter een toetsenbord, maar ook mét een toetsenbord.

I Hate My Job Office Rage GIF
Als ik de Russen ga helpen vrees ik dat ik over een paar jaar voor het internationale Gerechtshof sta .En ik weet niet of ctrl-alt-delete veel doet in het geval van oorlog 😂

:haha:
Dat deden de Russen ook, in de tweede wereld oorlog.
Je lokt de vijand uit zijn verdediging om vervolgens meer slachtoffers te maken bij de aanvallers.
En de aanvoerroutes van de Russen liggen constant onder vuur.

Heb jij daar een andere kijk op? Laat jij je licht er eens op schijnen :D

Dat deden de Russen ook, in de tweede wereld oorlog.
Je lokt de vijand uit zijn verdediging om vervolgens meer slachtoffers te maken bij de aanvallers.
En de aanvoerroutes van de Russen liggen constant onder vuur.

Heb jij daar een andere kijk op? Laat jij je licht er eens op schijnen :D
Ron ik moet jou erkenen als mijn meerdere in het vakgebied omdenken. :bow2:

Terug
Naar boven