apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Iedereen. Een oorlog kent slechts winnaars.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen. Een oorlog kent slechts winnaars.
Mooi
Was zo een slecht idee nog niet, enkel hebben ze het met de foute bevolking gedaan

Rooskies maken zeer kleine terreinwinsten. Zijn de kleine winsten van het tegenoffensief aan het terugdraaien.
Zie overigens bij de verschillende EU landen wel meer oorlogsretoriek.
Zoals bij de Britten:
Reddit - The heart of the internet
www.reddit.com
Uiteraard is WEF bezig dus kan ergens niet anders.
Zou een dergelijk scenario mogelijk zijn:
Russen maken veel progress of de lijnen blijven statisch (boeit op zich niet zo heel veel), NATO komt met grondtroepen in Oekraïne. Gebruiken geen nukes maar good ol’ fashioned oorlogstuff (land, lucht, zee).
Kan mij voorstellen dat in zo’n situatie een Russische nuke misschien niet gejustificeerd is en men het good old’ fashioned wil uitvechten. Met men bedoel ik hier NATO.
![]()
Grootste militaire NAVO-oefening in decennia: 90.000 militairen doen mee
De training, die Steadfast Defender 24 heet, duurt van februari tot in mei en is vooral bedoeld om de dreiging van Rusland het hoofd te bieden.nos.nl
90k militairen maar die gaan natuurlijk niet de grens over naar Oekraine

Van alle landen die een deel van de 90k leveren gaan ze het in duitsland/polen houden. Dan moet de navo niet achteraf gaan zeuren als het verder uit de hand loopt in Oekraine.90K is wel echt te weinig om wat weerstand te kunnen bieden. Misschien een verdwaald raketje hier en daar?![]()
Hoe bedoelt u narratief?Het narratief dat Putin graag verder naar het westen trekt moet natuurlijk wel de daad bij het woord krijgen gevoegd. Ik zie de krantenkoppen al voor me in elk geval.
Hadden de leiders Northsream2 niet op moeten blazen.![]()
Ons gas komt nu uit Texas en dat zorgt daar voor steeds meer problemen: 'Wij worden hier letterlijk ziek'
De Verenigde Staten zijn in een paar jaar tijd uitgegroeid tot een van onze belangrijkste gasleveranciers maar dat succes heeft een keerzijde. Inwoners van d...eenvandaag.avrotros.nl
Je bent bekend met het feit dat Navo partners vol op materieel aan het bestellen zijn en volop met oefeningen bezig zijn ?Hoe bedoelt u narratief?
Ik begrijp niet zo goed dat de het westen niet beter schouder aan schouder staat in de strijd tegen Putin.
Ik begrijp ook nog niet waarom de Arabische wereld niet schouder aan schouder staan ten opzichte van Israël. Daar schieten ze allemaal over en weer.
En waar is China precies mee bezig?
Ja, bekend mee.Je bent bekend met het feit dat Navo partners vol op materieel aan het bestellen zijn en volop met oefeningen bezig zijn ?
Nederland heeft 8 predator drones besteld , 4 gaan naar Ukraine 4 blijven hier .Die wat hier blijven krijgen sidewinders en van uit defensie is een wetswijziging aangevraagd om de sidewinders te mogen gebruiken dmv drones .Ja, bekend mee.
Maar ook met het feit dat het aan Oekraïne beloofde materiaal niet 100% geleverd wordt.
Bestellen is 1 maar het kan nu niet snel genoeg worden geproduceerd/ geleverd.