- Waardering
- 27.928
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
In kogels of ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In kogels of ?
Tellen we dbb niet mee?Overigens niet alleen voor Russische begrippen. Weinig mensen in Europa die 5k netto in de maand verdienen met een relatief simpel beroep.

Overigens niet alleen voor Russische begrippen. Weinig mensen in Europa die 5k netto in de maand verdienen met een relatief simpel beroep.
5k netto? Doe je goed. Je betaalt voor heel wat zielige mensen de opvang en de uitkering.
Ja zo ben ik.5k netto? Doe je goed. Je betaalt voor heel wat zielige mensen de opvang en de uitkering.
Werken is voor slaven. En slaven zijn zwart.En hij doet er praktisch niks voor, ja een beetje Steksen hier.
Met 5k netto is het legit Steksen.En hij doet er praktisch niks voor, ja een beetje Steksen hier.
Tot je belastingaanslagen komen, of je coronatoelages moet terugbetalen.
Je snapt de betekenis van netto niet?Tot je belastingaanslagen komen, of je coronatoelages moet terugbetalen.
Nee, ik ben r*tard die al vanaf zijn 22e zelfstandig ondernemer is
Sorry, dat 2e wist ik niet.Nee, ik ben r*tard die al vanaf zijn 22e zelfstandig ondernemer is
Ik heb/had ook geen coronatoeslag nodig
Ok.
Wat zei je "o ik dacht in eerste instantie dat je het over Israël had."
Wat zei je "o ik dacht in eerste instantie dat je het over Israël had."
Puur om te triggeren
Zitten wel veel experts op nu.nl, zoals @ThaWasteland bijv. Ron zit standaard op nu.nl. expert in alles.