Boeing... Dat ze eerst eens zorgen dat hun passagiersvliegtuigen niet met de neus naar beneden duiken aldaar.Boeing, the prime contractor for the weapon, did not respond to a request for comment.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeing... Dat ze eerst eens zorgen dat hun passagiersvliegtuigen niet met de neus naar beneden duiken aldaar.Boeing, the prime contractor for the weapon, did not respond to a request for comment.
RU POV | South of Avdiivka, Russian forces advance east of Opytne, while fierce shelling takes place all along the railway. In the north, Russians capture most of Ivushka dacha district and reach Zaliznychnyi street. Russians also restarted advances towards Terny, now only 2km away. -Suriyakmaps
Wat is volgens jou de eigenlijke reden? Zou populairder zijn dan Zelensky op dit moment. Lijkt mij eerder een troef voor UA.Interessant interview op de vooravond van zijn (mogelijk) ontslag.
Tja, ik ben zeker geen expert op dit gebied en weet wat dat betreft ook niet meer dan jullie. Zijn populariteit (groter dan Zelensky) en ambities om president te worden (speculatie) wordt door sommigen inderdaad aangehaald als werkelijke reden voor zijn ontslag. Hij heeft zich echter nooit publiekelijk uitgelaten dat hij politieke ambities heeft. Daarnaast kan je ook zeer zeker wijzen naar het gefaalde tegenoffensief van 2023, alsmede zijn interview in de krant The Economist. Hier was hij toch vrij kritisch en open over het offensief en gebrek aan succes (eerder mocht hij geen interviews afleggen). Zijn interview deed toen ook best wel wat stof opwaaien en zorgde toen ook voor nog meer spanningen tussen het leger en de overheid. Spanningen tussen het leger en de regering zijn van allen tijden, ook in vredestijd komt het voor, maar de norm blijft dat de democratisch verkozen president (even los van de situatie in UA) meer macht heeft en dat de militair aftreed bij een onwerkbare situatie.Wat is volgens jou de eigenlijke reden? Zou populairder zijn dan Zelensky op dit moment. Lijkt mij eerder een troef voor UA.
Ze zijn een exit voor Zelensky aan het voorbereiden.
Die glazen bol weer van me
Nee man, geen idee waar dit naartoe gaat of wat nu de daadwerkelijke reden is. Ik denk dat Oekraine ze nu beide op de juiste plek heeft. Ook al viel het offensief van Oekraine een beetje tegen, het lukt Zelensky ook niet helemaal om de munitie op tijd aan het front te krijgen. Toch houdt Oekraine beter stand dan iemand twee jaar geleden verwacht had.Misschien heeft Ron nog wat mooie opbeurende woordjes voor Zelensky.
Nee man, geen idee waar dit naartoe gaat of wat nu de daadwerkelijke reden is. Ik denk dat Oekraine ze nu beide op de juiste plek heeft. Ook al viel het offensief van Oekraine een beetje tegen, het lukt Zelensky ook niet helemaal om de munitie op tijd aan het front te krijgen. Toch houdt Oekraine beter stand dan iemand twee jaar geleden verwacht had.
Maar wel heel belangrijk dat ze op 1 lijn komen én dit soort zaken binnen kamers houden.
Nee idd, camera wordt zwart ipv de explosie nog te filmen
www.rtlnieuws.nl
Thanks man, dat maakt jou een stuk aardiger

Als het in dit tempo gaat zijn ze te laat en is Europa volledig geïslamiseerd.![]()
Situatie Oekraïense stad Avdiivka 'kritiek', inname door Russen lijkt dichtbij
De toestand in de belegerde Oost-Oekraïense stad Avdiivka is op sommige plekken uiterst problematisch voor de Oekraïeners. Dat meldt het militaire bestuur van de stad, die nog in handen is van Oekraïne.www.nu.nl
Uhmm @RonnReeves hoe kan dit? Dalijk staan de Russen bij ons aan de grens