Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Nee joh ik schrijf geen reacties op nu.nl

Ik heb hier op DBB mijn handen al vol aan ome Ron, laat staan dat ik nog 1000 van die downies moet gaan vertellen hoe het echt zit.
Hoe het zit ? In het kort.
Omdat niemand jou iets uitlegt op jouw niveau/ een simpel nivo, zal ik een korte verhelderende video linken.

Want of je hebt geen idee wat er om je heen gebeurt of je vind het wel fijn om voorgelogen te worden, zodat je geen verantwoordelijkheid over je eigen, enige leven hier op aarde hoeft te nemen.
In beide gevallen ben jij het niet waard om rotte appels te eten in de schaduw van mijn stront.

"Zakendoen met Rusland voelt natuurlijk niet goed, maar zoals gezegd, de speler wilde absoluut zelf weg en dan moet je naar een oplossing zoeken", vertelt Bruggink op de website van FC Twente.

Het voelt niet goed… maar we hebben toch maar even 15 miljoen euro gecashed :hahaha:

"Zakendoen met Rusland voelt natuurlijk niet goed, maar zoals gezegd, de speler wilde absoluut zelf weg en dan moet je naar een oplossing zoeken", vertelt Bruggink op de website van FC Twente.

Het voelt niet goed… maar we hebben toch maar even 15 miljoen euro gecashed :hahaha:
;)

Ook ging Keijzer in op één groep Oekraïners, dienstplichtige mannen. “Oekraïne wil meer dienstplichtige mannen mobiliseren.” Een grote groep, zegt Keijzer, verblijft nu buiten Oekraïne.

“Wij, de BBB, willen Oekraïne steunen in de verdediging van de eigen soevereiniteit. De Estse regering is bereid om deze mannen te repatriëren.” Keijzer wierp de vraag op of dat voor Nederland ook een optie is.
Joh laat die jongens nou met rust.

Het stink naar armoede in Rusland.

Als ze gevluchte mannen terug zouden sturen naar een vrijwel zekere dood zouden dat imo echt nazi praktijken zijn.
Vluchten is een oorlogsmisdrijf sukkel.

We sturen ze terug om Russen te elimineren, niet om daar voor dood te gaan liggen. Ze krijgen o.a. een rekje eieren en een twentse krentenwegge mee om Russen om te kopen.

Beetje geobsedeerd Ron ?

Bij mij in de gym trainen een paar mannelijke Oekraïense vluchtelingen.
Vluchten is een oorlogsmisdrijf sukkel.

We sturen ze terug om Russen te elimineren, niet om daar voor dood te gaan liggen. Ze krijgen o.a. een rekje eieren en een twentse krentenwegge mee om Russen om te kopen.
Ik heb aantal Oekraïnse vluchtelingen trainen in mijn gym. Geef ze groot gelijk dat ze gevlucht zijn en ik had hetzelfde geprobeerd als ik in hun schoenen stond.... Makkelijk praten vanaf hier.

Neuh... volg het op de achtergrond, te intens denk je ? Spendeer er per dag 30 minuten aan of minder. Moet ook nog werken trainen eten sociaal doen etc.
Tis meer dat ik me er aan erger die stompzinnigheid van de Russen. Putin is de vijand van de Russen, maar die zijn te achterlijk om dat te begrijpen.
Misschien gaan ze dit inzien na de verkiezingen en de volgende mobilisatie, weer de lonen omhoog omdat ze steeds minder werkvolk hebben en steeds meer armoe omdat die verloren strijd betaald moet worden.
Wat een prutsers die Russen.
Ze snappen niet waarom het westen Oekraïne niet gaat laten vallen. Ongeacht wat Trump straks gaat willen.

Misschien kun jij dan vast vluchten naar Engeland, fagot.
Ik zal zeker vluchten naar zuid Amerika als hier de pl**ris uitbreekt! Als het zou moeten zal ik die Oekraïnse jongens helpen met onderduiken..... Liever dat dan onschuldige gasten de dood in jagen.

Erg triest dat een volwassen man direct woorden als fagot moet gebruiken omdat er een meningsverschil is Ronn. Ik ga jou toch ook niet zonder enige reden uitschelden omdat ik het niet eens ben met jouw denkwijze.

Ik zal zeker vluchten naar zuid Amerika als hier de pl**ris uitbreekt! Als het zou moeten zal ik die Oekraïnse jongens helpen met onderduiken..... Liever dat dan onschuldige gasten de dood in jagen.

Erg triest dat een volwassen man direct woorden als fagot moet gebruiken omdat er een meningsverschil is Ronn. Ik ga jou toch ook niet zonder enige reden uitschelden omdat ik het niet eens ben met jouw denkwijze.
Dat komt omdat hij onzeker is, maar toch stoer wil overkomen hier.

Misschien kun jij dan vast vluchten naar Engeland, fagot.
Modernfamilyabc Midlife Crisis GIF by ABC Network

En 50 miljard ter ondersteuning voor Oekraïne :thumb:

Wat is de tussenstand? Brennt Kiev?

Terug
Naar boven