- Waardering
- 8.747
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
En te dom met z'n tweeën om 1 antwoord te bedenken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En te dom met z'n tweeën om 1 antwoord te bedenken

Daarom stellen we de vraag ook aan jou, o wijsheer.
Okay... we is de rest van Nederland, behalve jullie 2.Daarom stellen we de vraag ook aan jou, o wijsheer.
Wat dacht je van Klaus Schwab?Dat interview bewijst wel dat Putin ook op intellectueel gebied nagenoeg onverslaanbaar is. Die Chinees schat ik ook erg hoog in, voor de rest denk ik niet dat er ook maar een wereldleider in de buurt komt.
You said it !Eigenlijk bedoek ik te zeggen dat iedereen lekker moet opdonderen van mijn oprijlaan![]()
Nog niet gezien man helaas. Nog niet aan toegekomen. Zal op z'n vroegst ergens volgende week worden.
Net zoals dat Trump, aldus diezelfde Westerse (staats) media, aan allerlei ziektes en mental health disorders zou lijden.Hoe zit het eigenlijk met de 9 verschillende soorten kanker, Parkinson en hiv die Putin schijnt te hebben volgens western media? Wist ‘ie het goed te verbergen deze 2 uur?
Als ze em trainen tot helicopter piloot krijgen we weer een prachtige film over een paar jaar.weer beelden van een soldaat met downsyndroom bij Oekraïne.
Reddit: het hart van het internet
www.reddit.com
In B4 man down

Jullie maken ze tot mong*len op de basisschool al.Noem je kleine Russische kindjes nou toekomstige mong*len?Doe ff normaal Ronnie