Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.421
Zelensky en Putin hebben de U.S.A. niet nodig, om te weten waar de grens hoort te liggen. En Putin heeft niets te bieden.

Ja, een derde mobilisatie golf na de verkiezingen in Rusland. Om als doel te dienen voor de F16's en de ontelbare drones.
Je bent de Iraans/Russische megadronefabtiek vergeten die in 2024 af is?

• #9.425
Biden warns of ‘devastating’ consequences for Russia if Navalny dies in prison

Beter dood dan heel je leven in een strafkolonie, lijkt me. De kans dat hij ooit vrij zou komen was nihil.

Persoonlijk vond ik Navalny een heel charismatische kerel, met humor ook en heel intelligent. Tragisch allemaal, maar hij heeft zelf voor dit lot gekozen. Hij had lekker in Duitsland politiek asiel aan kunnen vragen, die kans hebben ze hem ook gegeven. Maar hij hield voet bij stuk en was klaarblijkelijk bereid om te sterven voor zijn idealen. Nou, doel bereikt. Gefeliciteerd. Je laat ook 2 kinderen en een vrouw achter.

• #9.430
Russofobisch?
Is dat net zoiets als islamofobie?

Ook weer zoiets… de vrouw van Navalny was vandaag geheel toevallig aanwezig op die conferentie in Munchen, waar ze tegenwoordig dus ipv Russische government officials allerlei oppositie figuren uitnodigen… En ze hield ook gelijk eventjes een toespraak over het overlijden van haar man voor een volle zaal westerse politici. Ah ja… Uiterst dubieus.

Niet normaal anti-Russisch topic dit. Ik tel tot tien en verwacht een uitleg!

Terug
Naar boven