Pfff, wat een crybaby."Poetin vermoordde de vader van mijn kinderen", zegt ze. "Hij nam mijn meest geliefde persoon van me af."
Too soon?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff, wat een crybaby."Poetin vermoordde de vader van mijn kinderen", zegt ze. "Hij nam mijn meest geliefde persoon van me af."
Aangeboren hartaandoeningDie zal ook wel niet lang meer leven, ben benieuwd wat voor doodsoorzaak ze gaan verzinnen nu.
De dienstplichtige leeftijd voor Oekraïense mannen is momenteel 27-60 jaar, al is nog niet iedereen in die categorie opgeroepen.
Welke bescherming van de NAVO? Als de NAVO betrokken zou geraken in dit conflict dan zou het aantal dienstweigeraars in de desbetreffende landen ongezien zijn. Welke gek wil zijn hoofd op het hakblok leggen voor deze kwestie? Sowieso is de VS het enige militaristische land in dat clubje.Het woord van Rusland is niks waard, dus een ''vrede'' tussen Oekraine en Rusland is niks waard zonder dat Oekraine onder bescherming van de NAVO komt.
Inwonersaantal Oekraïne: 43,79 miljoen
Inwonersaantal Rusland: 143,4 miljoen
Hé Zelensky...
"You hang me now, but I'm not alone. There are two hundred million of us. You can't hang us all. They will avenge me." —Zoya Kosmodemyanskaya
Oekraïne heeft wel de Klitchko broers en Gary Kasparov.
Dat geloof ik meteen. Vooral als het een ontzettende lul is. Zo'n incidenten ben ik weleens tegengekomen in WWII boeken.Zijn er trouwens geen verhalen van dienstplichtigen die hun commandanten een handgranaat toegooien oid?

Welke bescherming van de NAVO? Als de NAVO betrokken zou geraken in dit conflict dan zou het aantal dienstweigeraars in de desbetreffende landen ongezien zijn. Welke gek wil zijn hoofd op het hakblok leggen voor deze kwestie? Sowieso is de VS het enige militaristische land in dat clubje.
De NAVO is een papieren tijger.

Kan een beroepsmilitair weigeren?Ik vraag me alleen af wie zou gaan als ze een brief krijgen dat ze moeten gaan vechten omdat één of ander NATO land werd aangevallen. Anno 2024 krijg je dat echt niet meer verkocht in heel veel lidstaten. We zijn ook totaal niet opgevoed met dat gedachtengoed. In tegendeel, bij de EU hebben ze het altijd over peis en vree.
Zou jij gaan? Ik laat me nog liever pijpen door een hyena dan pakweg Turkije te hulp te schieten.
Ik vraag me alleen af wie zou gaan als ze een brief krijgen dat ze moeten gaan vechten omdat één of ander NATO land werd aangevallen. Anno 2024 krijg je dat echt niet meer verkocht in heel veel lidstaten. We zijn ook totaal niet opgevoed met dat gedachtengoed. In tegendeel, bij de EU hebben ze het altijd over peis en vree.
Zou jij gaan? Ik laat me nog liever pijpen door een hyena dan pakweg Turkije te hulp te schieten.
Ja (maar die hadden sowieso beter moeten weten)