AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.464
Hij zal wel niet gevaccineerd zijn.

Putin had Kiev moeten platgooien in het begin van de oorlog met alles wat hij had.

BAM!

Laatst bewerkt:
Inwonersaantal Oekraïne: 43,79 miljoen
Inwonersaantal Rusland: 143,4 miljoen

Hé Zelensky...

"You hang me now, but I'm not alone. There are two hundred million of us. You can't hang us all. They will avenge me."
—Zoya Kosmodemyanskaya

Laatst bewerkt:
De dienstplichtige leeftijd voor Oekraïense mannen is momenteel 27-60 jaar, al is nog niet iedereen in die categorie opgeroepen.
Funny GIF

Het woord van Rusland is niks waard, dus een ''vrede'' tussen Oekraine en Rusland is niks waard zonder dat Oekraine onder bescherming van de NAVO komt.
Welke bescherming van de NAVO? Als de NAVO betrokken zou geraken in dit conflict dan zou het aantal dienstweigeraars in de desbetreffende landen ongezien zijn. Welke gek wil zijn hoofd op het hakblok leggen voor deze kwestie? Sowieso is de VS het enige militaristische land in dat clubje.

De NAVO is een papieren tijger.

Inwonersaantal Oekraïne: 43,79 miljoen
Inwonersaantal Rusland: 143,4 miljoen

Hé Zelensky...

"You hang me now, but I'm not alone. There are two hundred million of us. You can't hang us all. They will avenge me." —Zoya Kosmodemyanskaya

Oekraïne heeft wel de Klitchko broers en Gary Kasparov.

Zijn er trouwens geen verhalen van dienstplichtigen die hun commandanten een handgranaat toegooien oid?

Welke bescherming van de NAVO? Als de NAVO betrokken zou geraken in dit conflict dan zou het aantal dienstweigeraars in de desbetreffende landen ongezien zijn. Welke gek wil zijn hoofd op het hakblok leggen voor deze kwestie? Sowieso is de VS het enige militaristische land in dat clubje.

De NAVO is een papieren tijger.

Maar wel 1 die niet aangevallen wordt en dat is bescherming die landen zoeken.

En ik denk dat je de NAVO, zelfs zonder de US toch wel iets onderschat, maar dat is mening tegen mening en dat zijn altijd zinloze discussie.
Nu met Finland er bij en de grote investeringen van het Poolse leger is de NAVO (zonder US) toch wel een heel stuk sterker dan voor Putin Oekraine binnenviel.

Eigenlijk wel ironisch dan juist Poetin ervoor zorgt dat de NAVO zeer veel extra geld in hun defensie stopt en voor heel veel banen zorgt in de gehele defensiesector.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me alleen af wie zou gaan als ze een brief krijgen dat ze moeten gaan vechten omdat één of ander NATO land werd aangevallen. Anno 2024 krijg je dat echt niet meer verkocht in heel veel lidstaten. We zijn ook totaal niet opgevoed met dat gedachtengoed. In tegendeel, bij de EU hebben ze het altijd over peis en vree. :emo:

Zou jij gaan? Ik laat me nog liever pijpen door een hyena dan pakweg Turkije te hulp te schieten.

Ik vraag me alleen af wie zou gaan als ze een brief krijgen dat ze moeten gaan vechten omdat één of ander NATO land werd aangevallen. Anno 2024 krijg je dat echt niet meer verkocht in heel veel lidstaten. We zijn ook totaal niet opgevoed met dat gedachtengoed. In tegendeel, bij de EU hebben ze het altijd over peis en vree. :emo:

Zou jij gaan? Ik laat me nog liever pijpen door een hyena dan pakweg Turkije te hulp te schieten.
Kan een beroepsmilitair weigeren?

Er is nog genoeg beroepsleger in de NAVO, 3,5 miljoen militairen en zonder de US zijn dat er 2 miljoen, reserves zullen voor de NAVO echt niet nodig zijn. En er zijn genoeg landen die nog voor hun vaderland willen vechten, gelukkig zit Polen en Duitsland tussen ons en Rusland in.

En hou er ook rekening mee dat een ''leven'' in een NAVO land een stuk meer waard is dan in Rusland en er veel meer geïnvesteerd is in het gebruiken van materieel en strategieën waarbij weinig eigen troepen sneuvelen.

Ik ben nooit militair geworden omdat ik via mijn werkgever mijn bijdrage kan leveren in de vorm grondstoffen voor thermobarische bommen en napalm.

Terug
Naar boven