- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
7 gevechtsvliegtuigen en nu deze ook nog in 1 week, gaat goed daar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijken wel Noord-Koreanen!
Hoelang waren het al bewoners van Avdeevka en was dat hun eigen keuze?
Je gaat voorbij aan mijn vraag of het hun eigen keuze was om daar ooit te gaan wonen.Aan die meest linkse te zien vrij lang.
Dit zijn van die hardliners die skitta hebben aan hun leven en gewoon op hun land blijven wonen ongeacht wat er gaande is.
Wij hadden in het bedrijf een kerel werken wiens ouders uit Lugansk kwamen. Die man heeft sinds 2014 7383738374 pogingen ondernomen om zijn ouders daar weg te halen, maar zelfs toen hun dorp letterlijk onder vuur lag wilden ze er niet weg. Vrij bizar, maar zo heb je best veel ouderen die liever doodgaan dan hun plek verlaten.
Je gaat voorbij aan mijn vraag of het hun eigen keuze was om daar ooit te gaan wonen.
Van wat ik weet van mijn westers georiënteerde geschiedenis boeken zijn er sinds begin 20ste eeuw heel veel Russen omwille van Sovjetisering verplicht in de omringende landen geplaatst.
Of jij wilt/mag het gewoon niet snappen.
Volgens mijn geschiedenis boeken wel vanaf ca.1920.Maar dit gaat toch niet op voor Oost Oekraine, lol?
Censureren is toch ook een goede optie?Ik zou die geschiedenisboeken maar weggooien als ik jou was.

Hoeveel roebel hebben ze gekregen hiervoor ?
Mijn vader omwille van zijn rug. Iets dat hij zelf niet wist omdat hij er zo weinig last van had.![]()

![]()
Nederland steunt Oekraïne komende tien jaar op militair vlak en bij wederopbouw
Nederland en Oekraïne sluiten een veiligheidsakkoord voor minstens tien jaar. Dat meldt demissionair minister Hanke Bruins Slot (Buitenlandse Zaken) vrijdag.www.nu.nl
Wat de f**k... Ik ga emigreren zsm.
Of jij wilt/mag het gewoon niet snappen.
Volgens mijn geschiedenis boeken wel vanaf ca.1920.
Censureren is toch ook een goede optie?![]()
Minstens 137.000 Russische boeren werden naar Oekraïne overgeplaatst. Maar die geïmporteerde Russen verstonden de Oekraïense taal en hun buren niet. Velen keerden snel terug naar hun land. Dan werden er weer nieuwe Russen aangevoerd. Deze deportaties droegen bij aan de Russificatie en de uitroeiing van de Oekraïense cultuur. Ook tienduizenden Oekraïense partijfunctionarissen werden geëxecuteerd en vervangen door Russen. Gevolg: in 1934 was slechts ¼° van het partijbureau nog Oekraïens en 8/12 sprak die taal niet (282).
In 1937 ging deze zuivering verder o.l.v. Chroesjtsjov. Die was geboren in een Russisch dorp vlakbij het Oekraïense Donetsbekken. Hij arresteerde heel de leiding van de Oekraïense Communistische Partij plus 167.000 partijleden ! De meesten werden in 1938 geëxecuteerd. Van dan af werd Oekraïne geleid door Russischtaligen. Tussen 1959 en 1970 verhuisden nog ruim 1 miljoen Russen naar Oekraïne. De fabrieksbazen, rectoren van universiteiten, directeurs van ziekenhuizen etc. spraken Russisch. Het Oekraïens werd een “achterlijke plattelandstaal”(283).
Allemaal by design want is natuurlijk totaal niet nodig en\of wenselijk.Maarja… jullie hebben dan wel weer de vrijheid van meningsuiting. Maar wel pisgeur. En steekpartijen op elke straathoek. En hele wijken waar je met een kogelvrij vest in moet als blanke.MAAR: wel vrijheid van meningsuiting. Dat wel. Als je de juiste dingen zegt, tenminste.