XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.501
Gebeurt nu ook door beide zijden.

Verschillende reports van UA gezien dat ze het doen, zelf drone drops op hun eigen overgevende soldaten :o

Wagner schoot in Bakhmut hun eigen terugtrekkende soldaten ook gewoon neer.
Dan weet je tenminste zeker dat ze geen info door kunnen geven.

Waar baseer je dat op?

Aan het begin van de oorlog waren de vredesbesprekingen dusdanig realistisch dat UA bereid was om ervoor te tekenen, dat is inmiddels lang en breed bekend.
Dat is Russische oorlogs retoriek. Oftewel bullshit.

De Russen gaan uiteindelijk verliezen en zullen smeken om vrede, maar dan is het te laat.

Speciaal voor alle Rusland aanhangers. Dit is wat er met jou gebeurt als je te eerlijk bent, ongeacht welke kant je staat.

Dat leg ik jou uit nadat ze gewonnen hebben. (of een goed vredesakkoord hebben ondertekend)

Shaq-points-laughs-and-leaves-press-conference.gif

Laatst bewerkt:
Medvedev maakte laatst een treffende opmerking: het lijkt alsof de weduwe van Navalny blij is met de dood van haar man, want overal staat ze te lachen. Ze heeft nu haar 5 minutes of fame.

Medvedev is sowieso wel een lachen kerel. Maar trouwens itt Putin niet heel erg geliefd onder de bevolking.

Heel mijn familie en iedereen die ik ken gaat trouwens op Putin stemmen binnenkort. Zo erg rigged zijn die verkiezingen niet.

Medvedev maakte laatst een treffende opmerking: het lijkt alsof de weduwe van Navalny blij is met de dood van haar man, want overal staat ze te lachen. Ze heeft nu haar 5 minutes of fame.
Denk wel iets langer dan 5 minuten, zeker als ze haar ook ombrengen.

Terug
Naar boven