XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik wou vroeger wel in het leger, maar ik heb een neef die rond 95-96 naar Joegoslavië moest en toen ben ik maar elektrotechniek gaan doen :D

Ik kom nog uit de tijd dat je gewoon dienstplicht had. Ik ben toen op mijn 18e goedgekeurd, maar mocht eerst mijn universitaire studie afronden. Daarna heb ik herkeuring aangevraagd. De Berlijnse Muur was ondertussen gevallen en de keuringseisen waren volgens mij wat minder streng geworden. Ben toen afgekeurd op hooikoorts. Hatsjoe! :cool:

Mijn vader omwille van zijn rug. Iets dat hij zelf niet wist omdat hij er zo weinig last van had. :emo:

Laatst bewerkt:
IMG_0128.jpeg

Alleen hoe ga je ook een realistisch vredesgesprek hebben met Putin?

Het zou beter zijn voor iedereen, maar zolang die man leeft gaat het lastig worden.

Denk dat je met hem een realistischer gesprek kan voeren dan met sleepy Joe.
Ik denk dat je nog beter met een steen kan praten dan Joe :roflol:

Het is ook echt maximaal debiel dat deze man voor een 2de term gaat. Hij is meer ready voor een verzorgingshuis dan het witte huis.

Ik denk dat je nog beter met een steen kan praten dan Joe :roflol:

Het is ook echt maximaal debiel dat deze man voor een 2de term gaat. Hij is meer ready voor een verzorgingshuis dan het witte huis.
Die gaat het echt niet nog 4 jaar uithouden op deze planeet.

Maar volgens mij hebben ze er wel genoeg van in de USA en wordt dit een makkie voor Trump.

Alleen hoe ga je ook een realistisch vredesgesprek hebben met Putin?

Het zou beter zijn voor iedereen, maar zolang die man leeft gaat het lastig worden.

Waar baseer je dat op?

Aan het begin van de oorlog waren de vredesbesprekingen dusdanig realistisch dat UA bereid was om ervoor te tekenen, dat is inmiddels lang en breed bekend.

Kan een beroepsmilitair weigeren?

Ik dacht dat opkomstplicht voor iedereen verplicht was (uitzonderingen daargelaten, de rest is geen keus toch?).
Lijkt mij dat een beroepsmilitair dan al helemaal niet mag weigeren.

Ik ben ik verkeerd geïnformeerd? :o

Dat deden de Sovjets tijdens WWII. Iedereen die zich terugtrok werd neergemaaid door de NKVD. Complete waanzin natuurlijk.
Gebeurt nu ook door beide zijden.

Verschillende reports van UA gezien dat ze het doen, zelf drone drops op hun eigen overgevende soldaten :o

Wagner schoot in Bakhmut hun eigen terugtrekkende soldaten ook gewoon neer.

Daarom moet je nooit bonje zoeken met Slavische landen. Ze zijn fokking gek!

Terug
Naar boven