- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn oudere broer ook.
Heeft Rusland dan wel de mogelijkheid om deze strijd te winnen?
Denk dat je met hem een realistischer gesprek kan voeren dan met sleepy Joe.Alleen hoe ga je ook een realistisch vredesgesprek hebben met Putin?
Het zou beter zijn voor iedereen, maar zolang die man leeft gaat het lastig worden.
Ik denk dat je nog beter met een steen kan praten dan JoeDenk dat je met hem een realistischer gesprek kan voeren dan met sleepy Joe.

Die gaat het echt niet nog 4 jaar uithouden op deze planeet.Ik denk dat je nog beter met een steen kan praten dan Joe
Het is ook echt maximaal debiel dat deze man voor een 2de term gaat. Hij is meer ready voor een verzorgingshuis dan het witte huis.
Alleen hoe ga je ook een realistisch vredesgesprek hebben met Putin?
Het zou beter zijn voor iedereen, maar zolang die man leeft gaat het lastig worden.
Nee
Zonder die prehistorische wetgeving had Musk zomaar president kunnen worden.

Jaweeeeel... Alleen niet ongestraft. Verschijnen voor de krijgsraad met als gevolg dat ze zo goed als zeker uit het desbetreffende leger worden gebonjourd.Lijkt mij dat een beroepsmilitair dan al helemaal niet mag weigeren.
Anti deserteurs linie net achter de front linie

Dat deden de Sovjets tijdens WWII. Iedereen die zich terugtrok werd neergemaaid door de NKVD. Complete waanzin natuurlijk.
Gebeurt nu ook door beide zijden.Dat deden de Sovjets tijdens WWII. Iedereen die zich terugtrok werd neergemaaid door de NKVD. Complete waanzin natuurlijk.