AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Normaal leest men hier niet verder dan de kop van het artikel en die klopt toch gewoon?

Answer Me Iron Man GIF

Wat een artikel :hahaha: Degene die dit geschreven heeft was hard aan het schuimbekken urenlang.
Ja misschien wel.
Maar geen woord van gelogen.
80% :cheer:

Weer terug on-topic. Paar interessante artikelen van afgelopen dagen en aangezien we toch alleen maar de koppen lezen en visueel zijn ingesteld, wat snippets en extra beeldmateriaal gratis en voor niets erbij.

1710494522051.png

Rest is ook interessant.

Over de transformatie van traditionele bommen (FAB-500 en 1500) in guided glide bombs en overwicht in het luchtruim.

1710495203842.png

O.a. in dit filmpje te zien.

Het uitklappen van de wings en explosie van een FAB-500.

Over de mobilisatieplannen van Oekraïne.
1710494984655.png

Heb je iets dergelijks ook voor Rusland gevonden?
Nee, niet direct. Mankracht is momenteel ook niet de limiterende factor voor Rusland op dit moment imo. Tuurlijk, meer troepen zou helpen, maar de beschikbaarheid van voertuigen e.d. is een groter probleem in 2024. Er werd door meerdere experts in eerste instantie gedacht dat een nieuwe mobilisatiegolf in Rusland nodig zou zijn maar het rekruteren van nieuw personeel is blijkbaar vrij succesvol.
1710500833771.png

Als je puur en alleen naar de demografische gegevens kijkt dan kan Rusland deze uitputtingsoorlog wel langer volhouden.
1710500981997.png

Weer terug on-topic. Paar interessante artikelen van afgelopen dagen en aangezien we toch alleen maar de koppen lezen en visueel zijn ingesteld, wat snippets en extra beeldmateriaal gratis en voor niets erbij.

1710494522051.png

Rest is ook interessant.

Over de transformatie van traditionele bommen (FAB-500 en 1500) in guided glide bombs en overwicht in het luchtruim.

1710495203842.png

O.a. in dit filmpje te zien.

Het uitklappen van de wings en explosie van een FAB-500.

Over de mobilisatieplannen van Oekraïne.
1710494984655.png

Die 2,9 miljoen zijn dus eigenlijk de vijand :o

Mocht Trump niet verkozen worden -> WO III
Lijken wel op dat laatste af te stevenen. Macron zou gezegd hebben om troepen naar Odessa te sturen. Waarschijnlijk omdat de linie wel gaat klappen zo.

Alle hoop op Trump zetten durf ik nu ook weer niet doen :o zou wel een prestatie zijn mocht hij het conflict niet laten escaleren

Lijken wel op dat laatste af te stevenen. Macron zou gezegd hebben om troepen naar Odessa te sturen. Waarschijnlijk omdat de linie wel gaat klappen zo.

Alle hoop op Trump zetten durf ik nu ook weer niet doen :o zou wel een prestatie zijn mocht hij het conflict niet laten escaleren

Vraag me wel af waarom precies Macron zo’n baat heeft bij het overeind houden van Oekraine. Zou haast denken dat er iets speelt wat wij niet weten.

Maar ik moet het nog maar zien allemaal met Franse troepen in Oekraine. Ik denk vooral dat het veel grootspraak is.

Vraag me wel af waarom precies Macron zo’n baat heeft bij het overeind houden van Oekraine. Zou haast denken dat er iets speelt wat wij niet weten.

Maar ik moet het nog maar zien allemaal met Franse troepen in Oekraine. Ik denk vooral dat het veel grootspraak is.
Macron is de enige met ruggengraat.
Maar in Duitsland willen de groenen, heel bijzonder maar waar, wel die lange afstandsraketten voor Oekraïne. Scholz nog niet, maar is kwestie van tijd.
Oekraïne heeft ook geen manschappen nodig, maar wel meer materieel, drones en tanks en vooral meer lange afstandsraketten.

Terug
Naar boven