XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ja, maar er komt een moment van hergroepering, of algehele stilte aan de andere kant van de radio. Als je geen flauw idee hebt kan je ook niet bevoorraden.
Hahaha, ik denk dat die bevoorrading erg tegenvalt aan het front.

Alleen is het natuurlijk wel zo dat je eerder verdedigd tot de laatste snik dan dat je de allerlaatste persoon nog laat aanvallen. Men doet elke keer alsof Rusland zo gigantisch veel groter is dan Ukraine, maar dat is vooral kwa oppervlak zo, wat BBP betreft scheelt het een factor 9 wat natuurlijk nog steeds ontzettend veel is, maar als het Westen Oekraine steunt boeit dat niet zoveel en wat inwoners (en dus ook ongeveer wat inzetbare manschappen betreft) is Rusland maar 3,5 tot 4 keer groter.

Hoezo zou Rusland dan een uitputtingsoorlog langer kunnen volhouden dan Ukraine met wat hulp?
Ik benoemde ook niet voor niks alleen de demografische cijfers ter vergelijking als antwoord op je eerdere vraag. Zoals jezelf ook al aanhaalt speelt er meer en zou een conclusie trekken over het verloop en uitkomst van de oorlog op basis van twee bevolkingspiramiden niet gegrond zijn.

Ik benoemde ook niet voor niks alleen de demografische cijfers ter vergelijking als antwoord op je eerdere vraag. Zoals jezelf ook al aanhaalt speelt er meer en zou een conclusie trekken over het verloop en uitkomst van de oorlog op basis van twee bevolkingspiramiden niet gegrond zijn.
Het was slechts bedoeld om een ander perspectief te geven op het conflict waarbij sommigen denken dat Rusland onmetelijk veel sterker.

Je zou kunnen zeggen dat dat ook zo is door de nucleaire dreiging, maar daar staat de nucleaire dreiging van de VS tegenover.

Toevallig is mijn vader vanwege zijn werk lid van een soort vereniging van Nederlanders in Rusland die een paar keer per jaar evenementen en allerlei meetings (o.a. in de Nederlandse ambassade in Moskou) organiseert. Ben er ook wel eens geweest en het is best wel grappig om te zien hoe “doodgewone” Nederlanders met hun gezinnen incl. kinderen toch gewoon hun draai weten te vinden in Russia. Hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen en dat mensen overige leden van hun familie ook over te halen om te komen.

Geef ze eens ongelijk.

Je betaalt (zeker in vergelijking met NL) nauwelijks belasting, lage vaste lasten, goedkoop vastgoed, je hebt de vrijheid om te doen wat je wil en je kinderen krijgen op school goede normen en waarden aangeleerd ipv verhaaltjes over de p**mel van oom Jan en het biggetje dat eigenlijk een kalfje wil zijn.

Dus heb je alleen begrensde vrijheid.

Toevallig is mijn vader vanwege zijn werk lid van een soort vereniging van Nederlanders in Rusland die een paar keer per jaar evenementen en allerlei meetings (o.a. in de Nederlandse ambassade in Moskou) organiseert. Ben er ook wel eens geweest en het is best wel grappig om te zien hoe “doodgewone” Nederlanders met hun gezinnen incl. kinderen toch gewoon hun draai weten te vinden in Russia. Hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen en dat mensen overige leden van hun familie ook over te halen om te komen.

Geef ze eens ongelijk.

Je betaalt (zeker in vergelijking met NL) nauwelijks belasting, lage vaste lasten, goedkoop vastgoed, je hebt de vrijheid om te doen wat je wil en je kinderen krijgen op school goede normen en waarden aangeleerd ipv verhaaltjes over de p**mel van oom Jan en het biggetje dat eigenlijk een kalfje wil zijn.
It's the Amercan Dream :cheer: :cheer::cheer:

Geef ze eens ongelijk.

E5qezczXoAI-xQg (3).jpg

voorstel van Medvedev

IMG_3445.jpeg

Ik vind het oprecht best wel shocking hoe Nederlandse media als een stel geile honden op die Russische verkiezingen duikt :hahaha: Men lijkt in Nederland meer bezig te zijn met Russische aangelegenheden dan in Rusland zelf.

Als de Nederlandse media een net zo fanatieke en betrokken rol speelde in de Nederlandse politiek had men nu een stuk minder problemen in Nederland. Echt bizar.

Ik vind het oprecht best wel shocking hoe Nederlandse media als een stel geile honden op die Russische verkiezingen duikt :hahaha: Men lijkt in Nederland meer bezig te zijn met Russische aangelegenheden dan in Rusland zelf.

Als de Nederlandse media een net zo fanatieke en betrokken rol speelde in de Nederlandse politiek had men nu een stuk minder problemen in Nederland. Echt bizar.
Doen ze straks ook bij de Amerikaanse verkiezingen.
De nos heeft zelfs een Ruslandblog.
Alleen maar sensatie makers. Geen nieuws.

Ook een leuke knutsel tip voor Hamas. Ze moeten toch wat.

ja

Binnenkort dienstplicht en ergens in de loopgraven sterven?

Begin bijna te denken dat dit ‘ze great reset’ gaat worden :o :aluhoedje:

Binnenkort dienstplicht en ergens in de loopgraven sterven?

Begin bijna te denken dat dit ‘ze great reset’ gaat worden :o :aluhoedje:
Hopelijk mogen de ouderen ook nog mee doen. Lichting 86-1 meldt zich :D
Echte mannen sterven op het slagveld, om toegang te verdienen in Walhalla. Deze strijder kan nauwelijks wachten.

Hopelijk mogen de ouderen ook nog mee doen. Lichting 86-1 meldt zich :D
Echte mannen sterven op het slagveld, om toegang te verdienen in Walhalla. Deze strijder kan nauwelijks wachten.
Iemand had zo'n filmpje gepost dat Oekraïne ook mensen met down syndroom inzetten dus niks is uitgesloten voor je 🙌

Terug
Naar boven