- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat slopen we zal wel. Daar pleit ik al jaren voor.
Ja, Rusland noemt de inval in Oekraïne nu ook een Oorlog.
Want?
Jij hebt echt 0.0 idee over Rusland.Ja, Rusland noemt de inval in Oekraïne nu ook een Oorlog.
Navo lijkt te langzaam te reageren.
En er is meer verzet in Rusland dan wij zien.
Jij hebt echt 0.0 idee over Rusland.
Na dit kunstje gaan zij als 1 man achter de overheid staan.
En zo niet dan toch.Jij hebt echt 0.0 idee over Rusland.
Na dit kunstje gaan zij als 1 man achter de overheid staan.
Grotere kans dat 'ze' deze aanslag hebben laten gebeuren om legit full scale los te gaan.Grote kans dat dit Russen zijn die het niet meer met de verkiezingsuitslag eens zijn.
HamasAls ik alle filmpjes op Telegram bekijk van de shooting (je ziet ze gewoon mensen neerknallen) denk ik toch eerder dat het moslims zijn. Ze hebben allemaal een baard en donker haar.
Waarom hebben moslims een hekel aan jullie?Als ik alle filmpjes op Telegram bekijk van de shooting (je ziet ze gewoon mensen neerknallen) denk ik toch eerder dat het moslims zijn. Ze hebben allemaal een baard en donker haar.

Die hebben aan alles en iedereen een hekel.
Een gezamenlijke vijand schept vrienden, dus wie weet.Moslims hebben geloof ik een hekel aan iedereen die niet moslim is![]()
Rusland is dikke maatjes met Iran en Syrië.Een gezamenlijke vijand schept vrienden, dus wie weet.