- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt een probleem. 17 burgers.
Niet echt een probleem. 17 burgers.
Beter dan een heel peloton strijders.
En waarom blijven de Russen Dan bommen gooien op die dorpjes?Hahaha en dat geloof jij? Er zijn tientallen raketten afgevuurd op commandocentra en plekken waar mercenaries samenschoolden. Die zijn nu allemaal deaud
Die Oekraïners koppen ze terug zekerEn waarom blijven de Russen Dan bommen gooien op die dorpjes?
Dan zijn ze dus niet weg.
Je moet in Rusland niet alles geloven wat ze op tv zeggen.
En waarom blijven de Russen Dan bommen gooien op die dorpjes?
Dan zijn ze dus niet weg.
Je moet in Rusland niet alles geloven wat ze op tv zeggen.

Deze podcast luister ik zelf ook altijd en is wat mij betreft een van de betere bronnen van informatie (zonder rooskleurig gedoe) van deze oorlog.Weet niet of de podcast al eens is gepost.![]()
Fortifications, Manpower, and Munitions in Ukraine's Daunting Year Ahead - War on the Rocks
Mike Kofman, fresh back from a research trip to Ukraine, spoke with Ryan about Ukraine's main challenges in facing down Russia this year.warontherocks.com
Michael Kofman
Michael Kofman is a senior fellow in the Russia and Eurasia Program at the Carnegie Endowment for International Peace, where he focuses on the Russian military, Ukrainian armed forces, and Eurasian security issues.carnegieendowment.org
Dit soort grapjes worden niet op prijs gesteld door het management.Kunnen we Putin niet gewoon Vlaams en Nederlands Limburg aanbieden.
Dan zijn wij van hen verlost en laat Putin ons met rust.
![]()
Het ligt vooral aan de grapjas, niet aan de grap.Dit soort grapjes worden niet op prijs gesteld door het management.
Alleen maar omdat ik zwart ben.
Alleen als hij Brussel erbij neemt!Kunnen we Putin niet gewoon Vlaams en Nederlands Limburg aanbieden.
Dan zijn wij van hen verlost en laat Putin ons met rust.
![]()