AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Mmm

Altijd weer die laffe Oekraïner met hun achterlijke heilige maand?

Ze zijn ook opgepakt in hun vluchtauto 100km van de grens met Oekraine, he. En ik heb ook al gelezen dat de Russische geheime dienst bepaalde aanwijzingen heeft dat de aanslag gecoördineerd is door de Oekrainse geheime dienst. Geen idee of het waar is, maar dit ruikt naar zeer heftige escalatie.

Uiteindelijk zullen Oekrainse vrouwen en kindjes hier het grootste slachtoffer van worden want dit is gewoon een vrijbrief om als beesten te keer te gaan in Oekraine en ik zou me ook niet verbazen als er nu een tweede mobilisatieronde komt en waarschijnlijk ook nog een hele boel vrijwilligers die zich aan gaan melden om het af te maken.

Heel de Russische bevolking is natuurlijk compleet outraged.

Ze zijn ook opgepakt in hun vluchtauto 100km van de grens met Oekraine, he. En ik heb ook al gelezen dat de Russische geheime dienst bepaalde aanwijzingen heeft dat de aanslag gecoördineerd is door de Oekrainse geheime dienst. Geen idee of het waar is, maar dit ruikt naar zeer heftige escalatie.

Dan is die geheimedienst ook niet meer zo geheim toch?

:trollface:

Uiteindelijk zullen Oekrainse vrouwen en kindjes hier het grootste slachtoffer van worden want dit is gewoon een vrijbrief om als beesten te keer te gaan in Oekraine en ik zou me ook niet verbazen als er nu een tweede mobilisatieronde komt en waarschijnlijk ook nog een hele boel vrijwilligers die zich aan gaan melden om het af te maken.

En kan de NAVO ook weer een tandje opschalen. Want de Oekraïners laten boeten voor wat IS doet is niet acceptabel.

Denk nou eens na, man. Oekraïne heeft geen belang bij escalatie en zou ook alle internationale steun verliezen bij dergelijke acties. High risk, no reward.

De FSB/Poetin heeft juist veel belang om dit op Oekraïne af te schuiven. Dat geeft hem een excuus om nieuwe troepen te mobiliseren en verder te escaleren. No risk (want wss geen inside job), high reward.

De aanslag past ook bij IS: aanslag op een publiek doel, waar veel onschuldige mensen samenkomen. Het is bijna een kopie van Bataclan. Verder is ISIS-K al geruime tijd bezig aan een opmars en heeft Rusland als voornaamste vijand aangewezen. Ramadan is ook een populaire periode voor jihadisten, omdat het de heilige maand is.

Trap niet in die propaganda. Denk liever zelf na.

Propaganda?

Als het regent in Rusland is het de schuld van het westen. Kut regen, kut westen.

Maar daarmee wordt het toch juist erg onwaarschijnlijk dat het Oekraïne sympathisanten zijn, of Russen die erg anti Poetin zijn? Want dan bereiken ze dus precies wat ze niet willen: escalatie van de oorlog met Oekraïne.
Ja mijn punt was ook dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Oekraine er achter zit.

In mijn ogen anyway.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.948
Hebben ze geen asielzoekers in Oekraïne?

Nee?

Klinkt als een geweldig land om in te wonen!

Dit is precies waarom een valse flag vanuit Rusland zelf nieteens heel ondenkbaar is.

Een stuk denkbaarder dan Oekraine.

• Like
Waarderingen: Pren
Ik zag trouwens dat Rusland best wel vaak doel is van terrorisme, laatste jaren +- 1 per jaar.

Denk nou eens na, man. Oekraïne heeft geen belang bij escalatie en zou ook alle internationale steun verliezen bij dergelijke acties. High risk, no reward.

De FSB/Poetin heeft juist veel belang om dit op Oekraïne af te schuiven. Dat geeft hem een excuus om nieuwe troepen te mobiliseren en verder te escaleren. No risk (want wss geen inside job), high reward.

De aanslag past ook bij IS: aanslag op een publiek doel, waar veel onschuldige mensen samenkomen. Het is bijna een kopie van Bataclan. Verder is ISIS-K al geruime tijd bezig aan een opmars en heeft Rusland als voornaamste vijand aangewezen. Ramadan is ook een populaire periode voor jihadisten, omdat het de heilige maand is.

Trap niet in die propaganda. Denk liever zelf na.

Nordstream opblazen wat de hele Europese economie fuckt is ook niet logisch maar is wel gedaan en men is er mee weg gekomen. Dit past in datzelfde straatje.

Nordstream opblazen wat de hele Europese economie fuckt is ook niet logisch maar is wel gedaan en men is er mee weg gekomen. Dit past in datzelfde straatje.
Totaal niet vergelijkbaar, het tegengestelde van "datzelfde straatje".

Soort doel
(Burger)slachtoffers

Bijna 150 bevestigde doden... :(

En nu zo veel olie installaties opgeblazen dat de USA, Oekraïne heeft gewaarschuwd dit niet meer te doen.

Fuk de USA. Geen hulp, geen inspraak.

FSB heeft er al een aantal te pakken.

Bij deze hebben ze een stuk oor afgesneden en voeden hem er mee :o

There are three possibilities here:

1- US/NATO/Ukraine were behind the attack, in an attempt to force Putin to escalate, and drag NATO into full-scale WW3.

2- Russia were behind the attack to justify significant escalation.

3- Unknown entity carried out for unknown reasons.

Option 1 seems like the most plausible, because the West are the only ones who could possibly benefit from this situation. Putin already has all the support he needs to do whatever the hell he wants, he does not need to kill his own civilians to justify a war he is already in, fresh off an election where he got 88% of the vote.

Deep State actors are the ones who are desperate to start a global war. It solves all of their problems. They can cancel the US election, further extend their power, and the war machine keeps getting paid.

Would they start WW3 to stop Trump? Absolutely.

Terug
Naar boven