MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Moldavie is trouwens echt een kutland.

Elke Moldavische man is crimineel en elke Moldavische vrouw is h**r.

According to Romanian sources, there are 600,000 Romanian citizens in Moldova (most with hybrid citizenship). Romania is positioning itself to “protect” its Moldovan citizens in case of conflict.
:roflol:
It has outlawed pro-Russian opposition parties and organizations and jailed some of their leaders. In addition, the ruling party has closed 13 TV and media outlets on the grounds they were connected to Russia. Until mid-March, the pro-EU party did not allow opposition candidates to run for local or national elections.
Jordan.png

Laatst bewerkt:
Zo jongens, binnenkort met z'n allen een pygmee schaduwdictatuur beschermen!

Dat zijn teksten die Vladimir ook over alle door de Sovjets geplaatste etnische Russen in voormalige Sovjetrepublieken.
Retoriek of daadwerkelijk met wat lijkt op (wellicht loze) beloftes zoals Roemenië? Sowieso verlagen wij superieure westerlingen zich toch niet tot het niveau van Putin?

XZ.jpg

Wanneer ik eraan denk om zij aan zij te vechten met Amerikanen...

"Je zag de Russische president Poetin, de Russische vlag, animaties van een brug en de kaart van Rusland"

Zo hey wat een propaganda!!!

Ik denk dat er zo stillaan sprake is van een Putin derangement syndrome.
Kijkers van BabyTV keken op donderdag 28 maart raar op toen plots het geluid wegviel. "Daardoor ging ik kijken wat er aan de hand was en toen zag ik Russische propaganda", vertelt NU.nl-lezer Michael Domenech. Hij tipte onze redactie en deelde een filmpje van wat hij heeft gezien.
Domenech? Terug naar Frankrijk, gek!

"Je zag de Russische president Poetin, de Russische vlag, animaties van een brug en de kaart van Rusland"

Zo hey wat een propaganda!!!
Je propageert weer.

Putin, vergeef hen, want ze weten niet wat ze doen.

Vlad.jpg

Hoe kan het eigenlijk dat ze in Tsjechië vooraan in de rij staan bij zowat elke actie tegen Rusland en in Slowakije gebeurt precies het tegenovergestelde?

Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen?

Omdat we nu binnen de EU enkel nog pro of anti-Russische politici aan de macht hebben.

De EU…

Tom Cruise Laughing GIF by JustViral

Putin lacht zich vast kapot. 🤭

Laatst bewerkt:
Kut k media

Terug
Naar boven