Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Bij een luchtaanval van Rusland op de Oekraïense energie-infrastructuur werd de grootste thermische energiecentrale van het land verwoest. Het Oekraïense parlement keurt een wetsvoorstel goed dat de regels rond mobilisatie aanscherpt. En een Amerikaanse topgeneraal waarschuwt dat de Oekraïense wapens snel opgeraken.

Het licht gaat letterlijk uit.

Aangezien western media niet / nauwelijks meer bericht over de situatie aan het front kan je de conclusie trekken dat de realiteit voor UA met de dag penibeler wordt.

Aangezien western media niet / nauwelijks meer bericht over de situatie aan het front kan je de conclusie trekken dat de realiteit voor UA met de dag penibeler wordt.
Schiet ff op met de inval, ik wil weer kunnen tanken voor 1,60 de liter...

Schiet ff op met de inval, ik wil weer kunnen tanken voor 1,60 de liter...
Benzine gaat alleen maar duurder worden, naarmate Oekraïne meer raffinaderijen in Rusland moet kapot schieten om de Russen terug te dringen.
Beter gaan de Russen naar huis.

Iemand enig idee waar de andere centrales zich bevinden?
Hier:

IMG_3574.png

Die in Odessa, een hydroelectrische powerplant (Dnieper in de lijst hierboven) is een week of twee geleden ook kapot gemaakt. Kharkov is ook zo goed als uitgeschakeld.

Dus ze hebben er nog circa 20 die operationeel zijn? Dat is minder dan de helft. Ja, de Russen zijn duidelijk aan het verliezen. :emo:

Benieuwd of er ook daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Israël heeft doelwitten in Iran geraakt recent dus vergelding is niet uit te sluiten.

Iran is volgens mij de enige daar die Israël iets kan doen.

Dreiging is al genoeg om de olieprijzen te laten stijgen. Ging me niet om over die oorlog te beginnen, maar puur omdat olieprijzen werden besproken.
(Is er wel een topic over de situatie in Israel ?)

Benieuwd of er ook daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Israël heeft doelwitten in Iran geraakt recent dus vergelding is niet uit te sluiten.

Iran is volgens mij de enige daar die Israël iets kan doen.
Iran moet wel ivm gezichtsverlies, maar zal niet te heftig zijn, hebben ze Amerika al verteld. Misschien een middenlange afstands raket op de kerncentrale van Dimona.

Niet teveel slachtoffer, niet te groot gebied. Zo van de rivier tot aan de zee, zo ongeveer.

Terug
Naar boven