MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

En jij, denk jij daar wel eens over na? Want hoe het er nu naar uitziet spreken jullie over een paar decennia Arabisch thuis en mochten 2 Nederlandse mensen wél nog een kind samen kunnen krijgen wordt het een omgebouwde of een homo. Dus daar stopt jouw family tree dan.

Met die ontwikkeling op technisch gebied komt het wel goed hier. En anders gaan we gewoon weer te paard, ook geen probleem.
Ik denk daar weleens over na en het ziet er niet goed uit als het zo doorgaat. Ik word idd ziek van hoe het nu gaat, daar ben ik eerlijk in. Kwa sociale normen en waarden heb ik meer met de Russische als met de Europese. En begrijp me niet verkeerd. Ik ben neutraal. Ik heb niks tegen Rusland. Mss wel tegen sommige keuzes die Putin maakt maar thats it.

Het lijkt mij dat de meeste mensen in rusland ook weleens wat anders wil als een Lada? En mss is een mooi afgewerkt woonpand ipv kaal beton in de toekomst?

Nee.

Jij zal het wel laf en oneerbaar vinden, maar die emoties hebben hier geen waarde. We pesten Rusland en kunnen dat verkopen doordat we een soeverein land te hulp schieten. Ondertussen krijgen we beter zicht op de capaciteiten van Rusland en hoe de rest van wereld kant zal kiezen als het escaleert. Het kost mij als belastingbetaler flink wat, maar ik krijg er ook flink wat voor terug. Landen als Zweden, Finland, Polen en de Baltische staten lijken bereid te zijn de hete kolen uit het vuur te halen voor en als dat niet genoeg is jutten we de Duitsers, Fransen en Engelsen wel op.

Je kan het een stom idee vinden, maar een groot deel vind dit een prima strategie.
Echt totaal bizar. Begin steeds vaker te vinden dat de komende apocalyps verdient is.

@Mentat staat er geschreven hoe lang het duurt en hoe erg we zullen lijden?
Jou zal wel het lot van Prometheus wachten, maar dan met een heel klein levertje.
Prometheus was bound to a rock, and an eagle—the emblem of Zeus—was sent to eat his liver (in ancient Greece, the liver was thought to be the seat of human emotions). His liver would then grow back overnight, only to be eaten again the next day in an ongoing cycle.
Of je wordt eindelijk eens aan het werk gezet.
The gods forced [Sisyphus] to roll an immense boulder up a hill only for it to roll back down every time it neared the top, repeating this action for eternity.

Fantaseren over de Eindtijd is meer iets voor protestanten, waaronder ook de gekke evangelicals die de strijd van Israël in die context plaatsen. Die hebben wel een sterke lobby. Precies zoals in dat filmpje dat @chrisk postte gaat het om het hier en nu en niet om later.

Laatst bewerkt:
IMG_0560.jpeg

Jou zal wel het lot van Prometheus wachten, maar dan met een heel klein levertje.

Of je wordt eindelijk eens aan het werk gezet.

Fantaseren over de Eindtijd is meer iets voor protestanten, waaronder ook de gekke evangelicals die de strijd van Israël in die context plaatsen. Die hebben wel een sterke lobby. Precies zoals in dat filmpje dat @chrisk postte gaat het om het hier en nu en niet om later.
Ik kan zo boos op die Engelsen worden die Zeus als Zoes uitspreken een Prometheus als Promethe-us.

Ondertussen in Rusland....

Ik las laatst ergens dat de geur van pis en overal vuilnis op straat nu eenmaal de prijs is van vrijheid en democratie.

Geloof dat een hooggeplaatste EU official dat zei maar weet even niet precies wie.

Ik las laatst ergens dat de geur van pis en overal vuilnis op straat nu eenmaal de prijs is van vrijheid en democratie.

Geloof dat een hooggeplaatste EU official dat zei maar weet even niet precies wie.
Ik hoop wel dat je begrijpt dat onze handlers dit bewust in de westerse wereld hebben laten gebeuren zodat een groot deel van het volk dalijk met luid applaus de 'security state' gaat accepteren.

Weet niet hoe t met jou zit maar ik heb geen leider nodig, slechts een handvest met normen en waarden (en een Glock)

“Oekraïense oorlog had allang gedaan kunnen zijn”: geheimen van de vredesgesprekken met Rusland onthuld
Oekraïne moest z’n leger reduceren tot hooguit 85.000 soldaten en 342 tanks. Dat was één van de Russische eisen tijdens de vredesgesprekken die er in de eerste weken van de oorlog zijn geweest. Moskou overwoog in ruil zelfs om de Krim terug te geven, schrijft het maandblad ‘Foreign Affairs’. Dat bemachtigde een schat aan nooit naar buiten gebrachte details. “De oorlog had toen al gedaan kunnen zijn”, zo klinkt het.
I fucking knew it! Er valt wel degelijk te onderhandelen met Putin.

En tot hoe ver zou Rusland zijn leger reduceren?

Laatst bewerkt:
“Oekraïense oorlog had allang gedaan kunnen zijn”: geheimen van de vredesgesprekken met Rusland onthuld

I fucking knew it! Er valt wel degelijk te onderhandelen met Putin.
Er was al ooit onderhandeld en hoewel beide partijen de uitkomst niet volledig naleefden is Rusland meer over de schreef gegaan dan Oekraïne, dus waarom zou je Poetin nu vertrouwen?

Er was al ooit onderhandeld en hoewel beide partijen de uitkomst niet volledig naleefden is Rusland meer over de schreef gegaan dan Oekraïne, dus waarom zou je Poetin nu vertrouwen?

Putin is inderdaad niet te vertrouwen en daarom moet elke Oekrainse man maar dood.

Logica.

Terug
Naar boven