XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik weet niet van wie deze uitspraak is maar in ieder geval een hoog waarheidsgehalte. Ik heb een aantal jongens flink zien veranderen na tours in onder andere Afghanistan.

Hamas kunnen wij hier niet echt onder scharen denk ik. Oekraïne wel inderdaad en dat geeft meteen aan wat voor een verdorven zooitje het daar is.
En ondanks dat het momenteel een zooitje is, willen ze niet bij Rusland. Nu niet en nooit niet meer.

De leiders van Hamas hebben het wel lekker makkelijk als ze zelf in weelde en luxe in qatar leven . Dat vind ik toch wel een dingetje van Hamas.
Dat is in theorie niet erg anders dan waar ook ter wereld. Zelenskey speelt ook overal mooi weer terwijl hij jonge knapen een zekere dood tegemoet stuurt. Obama deed niet anders en ga zo maar door.

Hamas blijft een organisatie vol ellendelingen in de categorie IS, Al Qaeda, de Taliban.

als ik FVD-fan was hoefde ik daarvoor niet eens in Rusland te wonen.
Hier de status van je grote leider Omtzigt

1725455168507.png

Hier de status van je grote leider Omtzigt

1725455168507.png

Volgens mij is het een feit dat FVD-aanhangers doorgaans erg veel begrip voor de positie van Putin en/of Rusland hebben. Dat was het enige waar dat over ging.

Daarbij is het bij Omtzigt tot nu toe achter de schermen gebleven en zien we dat Thierry zich ook publiekelijk vaak lastig kan inhouden.

Dat gezegd, over het gedoe om Omtzigt een aantal opmerkingen.
1. Men is er, wsl vanuit de VVD, duidelijk op uit hem en NSC te beschadigen;
2. Ik moet zeggen dat ik me er ook een beetje zorgen over maak, mogelijk legt hij de lat voor zichzelf te hoog. Het is een nieuwe partij die meteen gaat regeren, er staat ook nogal wat op het spel.;
3. Ook van andere politici zijn wel dergelijke emoties bekend, soms met als doel ze te slopen, soms lekt het later uit. Een symbool van het eerste is de VVD'er Wiersma op onderwijs, die heeft men er zo uitgewerkt. Een voorbeeld van het tweede is Mark Rutte, die daar altijd mee wegkwam, ook omdat hij het daarna vaak weer probeert goed te maken.

ah ok

Ministers weg, nieuw geld.
392 miljoen van V.K.
48 miljoen van Noorwegen.

1725469052698.png

Het gaat hem ook niet om de grenzen van de Sovjet Unie, maar om die van het oude Russische rijk. ;)

Voor wie meer wilt lezen over de kansen en risico's van het Oekraïens offensief in Kursk. Lange zit, maar het wel waard imo.

Terug
Naar boven