AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Stelt niet heel veel voor, maar als er toevallig essentiële equipment beschadigd is kan het wel een significante impact hebben op de gehele raffinaderij.

Poetin feestelijk ontvangen in Mongolië, ondanks arrestatiebevel - https://nos.nl/l/2535665

Dat instituut is dus ook niet meer geloofwaardig vanaf nu. Wat een clowns hebben we toch als leiders.🤔

Poetin feestelijk ontvangen in Mongolië, ondanks arrestatiebevel - https://nos.nl/l/2535665

Dat instituut is dus ook niet meer geloofwaardig vanaf nu. Wat een clowns hebben we toch als leiders.🤔
Dat is weer wat makkelijk gezegd, zie artikel, voor een land dat economisch afhankelijk is van China en Rusland is het wat lastig om dat te doen.

Laten we niet vergeten dat de Verenigde Staten volgens mij niet eens zijn aangesloten bij het ICC en dat ze in de "The Hague Act" zelfs hebben vastgelegd dat ze Amerikanen desnoods met geweld komen bevrijden.

Dat is weer wat makkelijk gezegd, zie artikel, voor een land dat economisch afhankelijk is van China en Rusland is het wat lastig om dat te doen.

Laten we niet vergeten dat de Verenigde Staten volgens mij niet eens zijn aangesloten bij het ICC en dat ze in de "The Hague Act" zelfs hebben vastgelegd dat ze Amerikanen desnoods met geweld komen bevrijden.

Ik.vind dat niet makkelijk gezegd. Als er een uitspraak ligt en de aangesloten landen gaan zelf besluiten of ze de bevelen naast zich neer leggen in eigen economisch belang. Wat is dan nog de waarde van zo een uitvoerend instituut? Nu is het enkel signalen afgeven. Ik vind het zeer ongeloofwaardig en Poetin lacht de lul uit zn broek.

Ik.vind dat niet makkelijk gezegd. Als er een uitspraak ligt en de aangesloten landen gaan zelf besluiten of ze de bevelen naast zich neer leggen in eigen economisch belang. Wat is dan nog de waarde van zo een uitvoerend instituut? Nu is het enkel signalen afgeven. Ik vind het zeer ongeloofwaardig en Poetin lacht de lul uit zn broek.
Internationaal recht, politiek en economie zijn (helaas) niet volledig gescheiden van elkaar.

Internationaal recht, politiek en economie zijn (helaas) niet volledig gescheiden van elkaar.

Dat besef ik mij wel.
Maar de MSM laat de massa dit wel geloven. En ik ben benieuwd hoe de Russische propaganda machine dit gaat brengen. Als een "overwinning" op het westen vermoed ik.

Internationaal recht bestaat niet.

Lekkere voltreffer trouwens @ Poltava vandaag.

Ik ben het absoluut niet eens met hoe deze oorlog wordt gevoerd van beide kanten uit
Heb ook niks tegen Poetin ansich. Maar een beetje respect voor onschuldige burgers mag je wel opbrengen vind ik. Je was eerst redelijk neutraal en had zelfs compassie in je uitlatingen, wat jou sierde. Maar je bent jouw moreel kompas wel aardig verloren sinds Rusland beseft dat deze oorlog niet te winnen valt. Een uiterst respectloze uiting van jouw kant uit.

Internationaal recht bestaat niet.

Lekkere voltreffer trouwens @ Poltava vandaag.

Hugo de Groot (Grotius) enters the chat:
Zijn belangrijkste werken liggen op historisch en juridisch gebied. Zijn beroemdste werk is De iure belli ac pacis (Over het recht van oorlog en vrede) uit 1625. Het vormt de basis voor het moderne volkenrecht.
(van wikipedia: https://nl.wikipedia.org/wiki/Hugo_de_Groot_(rechtsgeleerde)

Kijkend naar het handelen van de Russische troepen her en der op de wereld bestaat het oorlogsrecht ook niet.

Ik ben het absoluut niet eens met hoe deze oorlog wordt gevoerd van beide kanten. Heb ook niks tegen Poetin ansich. Maar een beetje respect voor onschuldige burgers mag je wel opbrengen vind ik. Je was eerst redelijk neutraal en had zelfs compassie in je uitlatingen, wat jou sierde. Maar je bent jouw moreel kompas wel aardig verloren sinds Rusland beseft dat deze oorlog niet te winnen valt. Een uiterst respectloze uiting van jouw kant uit.
Als ik in Rusland zou wonen zou ik wellicht ook voor Rusland zijn, als ik FVD-fan was hoefde ik daarvoor niet eens in Rusland te wonen.

Het is een beetje als een voetbal-wedstrijd: waar jij een schwalbe ziet, zie ik als fan van de tegenpartij een snoeiharde overtreding. Zo schijnt het althans over het algemeen te werken.

Als ik in Rusland zou wonen zou ik wellicht ook voor Rusland zijn, als ik FVD-fan was hoefde ik daarvoor niet eens in Rusland te wonen.

Het is een beetje als een voetbal-wedstrijd: waar jij een schwalbe ziet, zie ik als fan van de tegenpartij een snoeiharde overtreding. Zo schijnt het althans over het algemeen te werken.

Dat lijkt mij niet meer als logisch, dat je voor je eigen team bent.
Maar spreken van een lekkere voltreffer terwijl er kinderen overleden zijn is gewoon walgelijk en dan ben je gewoon een kl***zak.

Hij kan ook niet anders . Want als hij iets zegt wat ze niet aanstaat daar. Kan hij of zn pa "ineens" uit een raam gevallen zijn. Ze doen allemaal tof en alsof ze nergens last van hebben . Maar dat is alleen mogelijk als je binnen de zeer strak getekende kaders leeft en communiceert.

Hij kan ook niet anders . Want als hij iets zegt wat ze niet aanstaat daar. Kan hij of zn pa "ineens" uit een raam gevallen zijn. Ze doen allemaal tof en alsof ze nergens last van hebben . Maar dat is alleen mogelijk als je binnen de zeer strak getekende kaders leeft en communiceert.
Wat een slimme opmerking...

@Spambod heeft weleens gezegd dat hij hier niet zit om goede argumenten te hebben of woorden van gelijke strekking.

Daarnaast, denk je dat hij vrijelijk kritiek kan hebben op het regime? Misschien als hij op de begane grond woont of de ramen niet open kunnen...
:D

:hahaha: Houd jij het maar gewoon bij rondrieden op de vrachtwaggel want dit wordt ‘em allemaal niet met jou.

Als een onkruid verdelger. Ik krijg bijna medelijden met de jongens die dit op hun krijgen.

Terug
Naar boven