- Waardering
- 20.663
Krijg wel beetje spijt dat ik 'op hem' heb gestemd(PVV)
Je had ook gewoon FvD moeten stemmen… Maar binnenkort mag je nog een keer!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg wel beetje spijt dat ik 'op hem' heb gestemd(PVV)
Geert bedrijft politiek. Maar zo geciviliseerd zijn jullie nog niet.
Hij moet natuurlijk wel samenwerken. Wat had jij verwacht? Dat ze de treinen al zouden klaarzetten?Krijg wel beetje spijt dat ik 'op hem' heb gestemd(PVV)
Samenwerken is iets anders dan alle idealen, welke hebben gemaakt dat zij als partij verkozen zijn tot de grootste, aan de kant schuiven zodra de derrière het pluche aanraakt.Hij moet natuurlijk wel samenwerken. Wat had jij verwacht? Dat ze de treinen al zouden klaarzetten?
WhoppaSamenwerken is iets anders dan alle idealen, welke hebben gemaakt dat zij als partij verkozen zijn tot de grootste, aan de kant schuiven zodra de derrière het pluche aanraakt.
Aan de andere kant, van wat ik er van begrijp hebben wij een premier die niet verkiesbaar was dus in hoeverre moet men Nederland, het stemrecht en überhaupt het kabinet serieus nemen.
Dat is een verloren stem, die komen nooit in een kabinetJe had ook gewoon FvD moeten stemmen… Maar binnenkort mag je nog een keer!
75 +1Dat is een verloren stem, die komen nooit in een kabinet
Is een parodie account pipo 😂
Jah duh ik heb m zelf gepost.
O ja joh? 🙈
Ik stem al niet eens meer.Samenwerken is iets anders dan alle idealen, welke hebben gemaakt dat zij als partij verkozen zijn tot de grootste, aan de kant schuiven zodra de derrière het pluche aanraakt.
Aan de andere kant, van wat ik er van begrijp hebben wij een premier die niet verkiesbaar was dus in hoeverre moet men Nederland, het stemrecht en überhaupt het kabinet serieus nemen.
Zo ziet Russische inmenging met de verkiezingen er dus uit.Je had ook gewoon FvD moeten stemmen… Maar binnenkort mag je nog een keer!
Wanneer waren die premiersverkiezingen precies, die heb ik dan gemist?Aan de andere kant, van wat ik er van begrijp hebben wij een premier die niet verkiesbaar was dus in hoeverre moet men Nederland, het stemrecht en überhaupt het kabinet serieus nemen.
Nog nooit, dus hoezo leven wij dan in een democratie?Wanneer waren die premiersverkiezingen precies, die heb ik dan gemist?
In Frankrijk kunnen ze de premier ook al niet kiezen, die linksen zijn me een partij nog zuurder dan normaal daar.Nog nooit, dus hoezo leven wij dan in een democratie?
Ik had meer van jou verwacht. Op welke partij had ik moeten stemmen indien ik meneer Schoof aan het roer had willen hebben?Wanneer waren die premiersverkiezingen precies, die heb ik dan gemist?