XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Hij moet natuurlijk wel samenwerken. Wat had jij verwacht? Dat ze de treinen al zouden klaarzetten?
Samenwerken is iets anders dan alle idealen, welke hebben gemaakt dat zij als partij verkozen zijn tot de grootste, aan de kant schuiven zodra de derrière het pluche aanraakt.

Aan de andere kant, van wat ik er van begrijp hebben wij een premier die niet verkiesbaar was dus in hoeverre moet men Nederland, het stemrecht en überhaupt het kabinet serieus nemen.

Samenwerken is iets anders dan alle idealen, welke hebben gemaakt dat zij als partij verkozen zijn tot de grootste, aan de kant schuiven zodra de derrière het pluche aanraakt.

Aan de andere kant, van wat ik er van begrijp hebben wij een premier die niet verkiesbaar was dus in hoeverre moet men Nederland, het stemrecht en überhaupt het kabinet serieus nemen.
Whoppa

lijkt wel gehersenspoeld door Brussel

Of een aanbod gekregen dat hij niet kan weigeren.

Just saying..

1725726495311.png
1725726505897.png

Ik stem al niet eens meer.

Wanneer waren die premiersverkiezingen precies, die heb ik dan gemist?

Wanneer waren die premiersverkiezingen precies, die heb ik dan gemist?
Ik had meer van jou verwacht. Op welke partij had ik moeten stemmen indien ik meneer Schoof aan het roer had willen hebben?

Of vergis ik mij als ik zeg dat de beste man geen lid is van een partij? En dus niet op de stembiljetten voor kwam?

Terug
Naar boven