Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik had meer van jou verwacht.
Ergens een complimemt, dank!
Op welke partij had ik moeten stemmen indien ik meneer Schoof aan het roer had willen hebben?

Of vergis ik mij als ik zeg dat de beste man geen lid is van een partij? En dus niet op de stembiljetten voor kwam?
In Nederland wordt de premier niet gekozen, meestal is het de lijsttrekker van de grootste partij.

Daarvan zou je ook kunnen zeggen dat het niet klopt, we stemmen voor de Tweede Kamer en dan gaat de winnaar niet in de Tweede Kamer zitten.

Zo ziet Russische inmenging met de verkiezingen er dus uit.

Trap er niet in!
Maar wij doen hier in het westen toch precies hetzelfde? Ik bedoel volg je de msm kanalen dan krijg je voortdurend deze berichten. Trump is slecht en de duivel dit moeten we niet willen vrijwel alles wat gepost wordt over die man is negatief. Harris is de bevrijder en bijna alles is positief. Op deze manier creëer je toch ook een bepaald beeld en ben je niet neutraal in je nieuws? Zelfde met Rusland.

Maar wij doen hier in het westen toch precies hetzelfde? Ik bedoel volg je de msm kanalen dan krijg je voortdurend deze berichten. Trump is slecht en de duivel dit moeten we niet willen vrijwel alles wat gepost wordt over die man is negatief. Harris is de bevrijder en bijna alles is positief. Op deze manier creëer je toch ook een bepaald beeld en ben je niet neutraal in je nieuws? Zelfde met Rusland.
Dat van mij was een grapje.

De MSM in Nederland is breder dan alleen Bar Laat en Eva Jinek. Denk aan Wierd Duk, Jort Kelder, Vandaag Inside.

In de VS is er een schandaal dat allerlei rechtse en conservatieve influencers door Rusland of China betaald blijken. Dat is van een heel andere orde dan wat eenzijdig nieuws. Denk ook aan Filip de Winter van Vlaams Blok/Vlaams Belang.

Ook is de DNC vergelijkbaar met zo ongeveer heel het Nederlandse politieke spectrum van SP t/m VVD, dat sluit beter aan bij de belevingswereld van een heleboel mensen.

Dat van mij was een grapje.

De MSM in Nederland is breder dan alleen Bar Laat en Eva Jinek. Denk aan Wierd Duk, Jort Kelder, Vandaag Inside.

In de VS is er een schandaal dat allerlei rechtse en conservatieve influencers door Rusland of China betaald blijken. Dat is van een heel andere orde dan wat eenzijdig nieuws. Denk ook aan Filip de Winter van Vlaams Blok/Vlaams Belang.

Ook is de DNC vergelijkbaar met zo ongeveer heel het Nederlandse politieke spectrum van SP t/m VVD, dat sluit beter aan bij de belevingswereld van een heleboel mensen.

De VS is wel het laatste land ter wereld dat daar een probleem van moet maken. In zowat elk land op de wereld financieren zij allerlei NGO’s en aanverwante organisaties die de democratische processen dienen te bevorderen :o Prima dat zoiets soortgelijks dan ook in de VS gebeurt.

De VS is wel het laatste land ter wereld dat daar een probleem van moet maken. In zowat elk land op de wereld financieren zij allerlei NGO’s en aanverwante organisaties die de democratische processen dienen te bevorderen :o Prima dat zoiets soortgelijks dan ook in de VS gebeurt.
Het verschil zit in de transparantie.

Bij een NGO is vaak duidelijk waar het geld vandaan komt. Als een "onafhankelijke" opiniemaker zich uitspreekt tegen steun aan Oekraïne, dan verwacht je niet dat hij donaties krijgt uit het Kremlin.

• Like
Waarderingen: Pren
Als je niet naïef bent verwacht je dat juist. :)
Als je uitgaat van meer pluriforme meningen niet.

Helaas is het wel zo dat als je buiten het steeds nauwere Overton Window een mening hebt je je bijna wel moet verzekeren van financiële steun van buiten. Je loopt immers het risico tot cancelling. Aan de andere kant, zelfs in die verderfelijke Volkskrant is ruimte voor andere meningen bij de columnisten.

Ik bedoel volg je de msm kanalen dan krijg je voortdurend deze berichten. Trump is slecht en de duivel dit moeten we niet willen vrijwel alles wat gepost wordt over die man is negatief. Harris is de bevrijder en bijna alles is positief.
Welke kanalen volg jij dan waar dit zo wordt verkondigd?

Als je uitgaat van meer pluriforme meningen niet.

Helaas is het wel zo dat als je buiten het steeds nauwere Overton Window een mening hebt je je bijna wel moet verzekeren van financiële steun van buiten. Je loopt immers het risico tot cancelling. Aan de andere kant, zelfs in die verderfelijke Volkskrant is ruimte voor andere meningen bij de columnisten.
Je denkt toch niet dat MSM critici de moeite nemen om zo’n column te lezen.

Je denkt toch niet dat MSM critici de moeite nemen om zo’n column te lezen.
De verhouding kritiek op de MSM is inderdaad veelal omgekeerd evenredig met de consumptie.
:roflol:

De eerste keer dat Trump won en de Pauw of Op1 studio vol zat met zure mutsen en die rare libertariër, Yernas Ramautarsing, die nu bij ON zit, gouden televisie was dat.

Laatst bewerkt:
Waarom vraag je het dan. Want het had niets uitgemaakt wat ik zou zeggen. Jij volgt het toch niet. 😐
Omdat ik wel gewoon media volg die volgens anderen tot MSM horen.

Het komt er eigenlijk op neer dat iedereen maar loopt te zeiken op en over MSM wanner het hun uitkomt zonder het daadwerkelijk te kunnen onderbouwen.

Omdat ik wel gewoon media volg die volgens anderen tot MSM horen.

Het komt er eigenlijk op neer dat iedereen maar loopt te zeiken op en over MSM wanner het hun uitkomt zonder het daadwerkelijk te kunnen onderbouwen.
Maar jij bent dus al zo gebrainwashed dat het jou geeneens meer opvalt dat het nieuws wat ze jou voorschotelen eenzijdig is. :aluhoedje:

IMG_2893.jpeg

Russische drone die neerkwam in Letland was uitgerust met explosieven - https://nos.nl/l/2536541

De NAVO wil niet reageren, omdat ze niet betrokken willen worden.
Rusland betrekt de NAVO toch door er drones te laten landen.

Terug
Naar boven