- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
neeOf ben jij zo gebrainwashed dat je overal wat van de NPO of DPG komt als linkse propaganda beschouwt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neeOf ben jij zo gebrainwashed dat je overal wat van de NPO of DPG komt als linkse propaganda beschouwt.
Het NOS journaal van vanavond:Zet de tv aan aan klik een willekeurig msm website aan?
Ik zal voor de verandering eens kijken.Het NOS journaal van vanavond:
Trump boe Kamala joepie
Vlees boe Groen eten joepie
Warm omdat klimaat Koud omdat het weer
Auto boe Trein joepie
Dit was het nieuws doei"
Ze zijn al betrokken aangezien ze miljarden doneren aan de Oeks.Russische drone die neerkwam in Letland was uitgerust met explosieven - https://nos.nl/l/2536541
De NAVO wil niet reageren, omdat ze niet betrokken willen worden.
Rusland betrekt de NAVO toch door er drones te laten landen.
Ja nee dat zie je verkeerdZe zijn al betrokken aangezien ze miljarden doneren aan de Oeks.
Maar ze laten zich beschieten?Ze zijn al betrokken aangezien ze miljarden doneren aan de Oeks.
Zijn ze toch echt zelf bijMaar ze laten zich beschieten?
Dat is toch niet okay ?
Nee joh.Lavrov: Kiev was allowed to use long-range weapons against Russia long ago.
We have no doubt that the decision to lift restrictions on the use of long-range weapons to attack the territory of the Russian Federation was taken long ago, and now they are trying to make it look prettier and more respectable in the public space. We understand perfectly well that the West has called this war against Russia an existential war. The goal is to inflict a strategic defeat on us, but once again, I would like to remind you that other great figures in the history of international relations, including Napoleon and Hitler, had the same goals, and it is not for nothing that many foreign politicians who remain reasonable periodically remind their more zealous colleagues that it is disastrous for them to forget these lessons of history.
Lavrov blijft wat mij betreft toch de allergrootste baas van heel ons regime. Alles wat die man zegt is raak.
Waarom stemt jou dat zo vrolijk? De eventuele inzet van lange afstand wapengerei maakt de kans op verdere escalatie en betrokkenheid/boots on the ground vanuit de NAVO vele malen groter.Je hebt geen idee van lange afstandsraketten, en de schade die dat gaat aanbrengen voor jouw landgenoten.
Maar daar kom je binnenkort achter. Die toestemming gaat er komen.
Ja lijkt mij tijd worden. Ook al omdat er al drones in NAVO landen neerkomen.Waarom stemt jou dat zo vrolijk? De eventuele inzet van lange afstand wapengerei maakt de kans op verdere escalatie en betrokkenheid/boots on the ground vanuit de NAVO vele malen groter.
Ik ben het met jou eens dat er grenzen overtreden worden met betrekking tot de drones in NAVO luchtgebied. Maar ik ben voorstander van het verdedigen van dat gebied. Laat als NAVO zien dat dat niet geaccepteerd wordt. Rusland zelf militair aanvallen slaat nergens op en zal hooguit zorgen voor verdere escalatie.Ja lijkt mij tijd worden. Ook al omdat er al drones in NAVO landen neerkomen.
Daar moet een duidelijke én harde maatregelen op volgen.
Een protestje of diplomaten op het matje roepen, daar raak je de Russen of Rusland niet mee.
Tis niet zo dat ik er vrolijk van wordt, ik ben van mening dat er grenzen zijn.
Hypocriet weer. NAVO doet niets anders dan een geen navo lid bevoorraden van wapens munitie geld. En er vliegen wat drones en nu moet de navo hun tanden laten zien😂. NAVO mag blij zijn dat Rusland zich nog inhoud.Ja lijkt mij tijd worden. Ook al omdat er al drones in NAVO landen neerkomen.
Daar moet een duidelijke én harde maatregelen op volgen.
Een protestje of diplomaten op het matje roepen, daar raak je de Russen of Rusland niet mee.
Tis niet zo dat ik er vrolijk van wordt, ik ben van mening dat er grenzen zijn.
Waar baseer jij dat op?Want laten we eerlijk zijn. NAVO doet niets anders dan Rusland provoceren

Zo 'n 20 jaar geleden landde er een paar vliegtuigen niet goed.Dat noem je restafval, Vaak in grensgebieden. Kun je weinig aan doen, en Navo zou pas ‘ingrijpen’ bij gerichte aanval.