XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik betwijfel of de wereldleiders die er echt toe doen meneer Rutte from The Netherlands ook maar enigszins serieus nemen.

Nee joh tuurlijk niet. Rutte doet precies wat m opgedragen wordt.

Nee joh tuurlijk niet. Rutte doet precies wat m opgedragen wordt.
Waarom probeer jij die functie niet te krijgen dan ?
Dan kun jij de functie vast naar eigen goeddunken invullen.
Zou jij je c.v. met ons willen delen, dan kunnen wij je nog eventueel tips geven.

Denk dat Rutte zelf best nog wel serieus genomen wordt, de baan an sich wat minder. Als topman van de navo ben je er vooral om de boel een beetje bij elkaar te houden en onderlinge contacten te onderhouden. Verder liggen alle militaire beslissingen toch bij de lidstaten zelf. Alleen in geval van een artikel 5 mag Rutte even komen vertellen hoe en wat.

Waarom probeer jij die functie niet te krijgen dan ?
Dan kun jij de functie vast naar eigen goeddunken invullen.
Zou jij je c.v. met ons willen delen, dan kunnen wij je nog eventueel tips geven.
Ik heb: 'Ik fucking haat liegen op mijn cv staan, liegen is voor zwakke slappe mensen'.

Dit zorgt er voor dat ik niet voor een baan bij het huidige regime in aanmerking kom

Ter herinnering

Ik heb: 'Ik fucking haat liegen op mijn cv staan, liegen is voor zwakke slappe mensen'.

Dit zorgt er voor dat ik niet voor een baan bij het huidige regime in aanmerking kom

Ter herinnering

Geen woord over de NAVO!

En "veranderde omstandigheden", enz. enz.

prima

Binnenkort Noord-Koreanen aan het front?
1728501782977.png

Weer een goed interview met Michael Kofman over de huidige situatie, maar ook over de iets langere termijn. Voor diegene die alleen de titel lezen: het artikel zelf is genuanceerder.

Binnenkort Noord-Koreanen aan het front?
1728501782977.png

Weer een goed interview met Michael Kofman over de huidige situatie, maar ook over de iets langere termijn. Voor diegene die alleen de titel lezen: het artikel zelf is genuanceerder.
Ik zou me meer zorgen maken om west-europeanen aan het front!

Rusland is helemaal niet geïnteresseerd in een wapenstilstand. Die gaan gewoon rustig door met wat ze aan het doen zijn nu tot ze in Odessa uitkomen. Pas dan kan er gepraat worden over de herverdeling van de overblijfselen van voormalig Oekraine.

Terug
Naar boven