XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Rusland is helemaal niet geïnteresseerd in een wapenstilstand. Die gaan gewoon rustig door met wat ze aan het doen zijn nu tot ze in Odessa uitkomen. Pas dan kan er gepraat worden over de herverdeling van de overblijfselen van voormalig Oekraine.

Waarom denk jij dat er zoveel buitenlandse troepen moeten komen om de Russen te ondersteunen?
Waarom zet Rusland de vliegtuigen die ze gebruiken in Belarus op de grond en niet meer in Rusland?
Waarom mogen de Tjetjenen nu ook gevangenen leveren die aan het front mogen vechten?

Lijkt alsof Rusland hun vredesmissie behoorlijk laat escaleren. Steeds meer landen worden betrokken. Maar dat het nog steeds nauwelijks succes heeft.

Rusland is helemaal niet geïnteresseerd in een wapenstilstand. Die gaan gewoon rustig door met wat ze aan het doen zijn nu tot ze in Odessa uitkomen. Pas dan kan er gepraat worden over de herverdeling van de overblijfselen van voormalig Oekraine.
Ondertussen wordt de burgerbevolking aardig uitgedund.

Ik denk dat ze in Rusland beter kunnen gaan focussen hoe ze ooit zowel intern, internationaal en demografisch gaan herstellen van de schade de ze zichzelf aandoen met dit hele debakel.

Ik denk dat ze in Rusland beter kunnen gaan focussen hoe ze ooit zowel intern, internationaal en demografisch gaan herstellen van de schade de ze zichzelf aandoen met dit hele debakel.

Intern geen problemen kan ik je melden.
Internationaal staat Rusland er ook sterker voor dan voor februari ‘22 als je kijkt naar de ontwikkeling van de Brics etc
Demografisch probleem is er omdat er te weinig kinderen geboren worden, typisch probleem dat ontstaat wanneer de welvaart verbetert.

Overigens heeft met in Europa een groter demografisch probleem denk ik zo :o Er worden tig keer zoveel Mohammed’s en Fatima’s geboren als Nederlandse kinderen. Extrapoleer dat even naar 30 jaar vooruit en Nederland bestaat niet meer.

Oekraïens leger: groot oliedepot in door Russen bezette regio Loehansk geraakt - https://nos.nl/l/2540511

De luchtverdediging van de Russen is lachwekkend.

De F16 won.

Het is wel een zorgelijke ontwikkeling voor de wereld....

Ook voor Rusland en Oekraine, maar meer landen die direct de oorlog verklaren in dit conflict is niet echt tof.

Zeker niet NK.

Het is nog te zien of zij ook daadwerkelijk actief worden ingezet aan de frontlinie. Het zou prima kunnen dat ze een passievere rol krijgen in de verdediging van een gebied/grens of ver achter de linies controle houden. Net zoals de Tsjetsjenen dit hebben in deze oorlog. Gevolg daarvan is wel dat Rusland reguliere troepen vrijspeelt om elders aan de frontlinie in te zetten.

De tijd zal het uitwijzen.

Het is wel een zorgelijke ontwikkeling voor de wereld....

Ook voor Rusland en Oekraine, maar meer landen die direct de oorlog verklaren in dit conflict is niet echt tof.

Zeker niet NK.
Je kan er ook iets positiefs in zien, het toont zwakte aan van Rusland.

Je kan er ook iets positiefs in zien, het toont zwakte aan van Rusland.

Ik zie er de zwakte niet zo van in. Het is gewoon een volgende stap van een nauwere (militaire) samenwerking tussen beiden landen en tevens kernmachten.

Daarnaast denk ik niet dat ze naar het front gestuurd zullen worden… Het wordt in de westerse media alleen ter aandacht gebracht omdat er anders bar weinig te melden valt over de Oekrainse successen aan het front.

Ik zie er de zwakte niet zo van in. Het is gewoon een volgende stap van een nauwere (militaire) samenwerking tussen beiden landen en tevens kernmachten.

Daarnaast denk ik niet dat ze naar het front gestuurd zullen worden… Het wordt in de westerse media alleen ter aandacht gebracht omdat er anders bar weinig te melden valt over de Oekrainse successen aan het front.
Als Rusland het allemaal zelf zou kunnen hebben ze toch NK niet nodig, maar prima als je er zo naar kijkt, dan kan je uit het feit dat Oekraïne gesteund wordt door het Westen dus ook niets over de capaciteiten van Oekraïne zeggen

Oekraïne krijgt steun van de duvel en oudemoer maar Rusland is nu de zwakke?

Terug
Naar boven