- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neuh..
En niet alleen Russen.Ze zijn waarschijnlijk op veel meer lokaties. En all over the web. Iets met ijsberg en een top.
Klopt, ik ben er lid van dus pas maar op!Dit is ook allemaal al bekend sinds minimaal de Koude Oorlog. Over en weer zitten er lui van de FSB, CIA, SIS ( ook wel MI6) enzovoorts. Evenals de spionagevliegtuigen, de onderzeeërs en wat meer.
Bevrijding?Echt non-nieuws inderdaad.
Veel belangrijker nieuws is bijvoorbeeld de bevrijding van Ugledar die inmiddels al bijna is voltooid.

Wist je dat Polen grondgebied van Nazi Duitsland is? Hoop dat ze het toch een keer afmaken..Ja, bevrijding. De Volksrepubliek Donetsk is immers Russisch grondgebied dat nu wordt (of werd) bezet.
Die Pruissen willen Kalinggrad ook wel terug denk ik.Wist je dat Polen grondgebied van Nazi Duitsland is? Hoop dat ze het toch een keer afmaken..
Die Pruissen willen Kalinggrad ook wel terug denk ik.
Is het herstel van het Pools-Litouwse Gemenebest een optie?Die Pruissen willen Kalinggrad ook wel terug denk ik.