XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Maar wat de navo doet is dat niet?

De miljarden aan steun en al het militair wapenarsenaal wat ze krijgen bvb?

Russisch geld wat nu als “lening” richting Oekraïne gaat?
Dat is hetzelfde als Iraanse drones etc. Het plaatsen van Russische vliegtuigen in Belarus was al 1 stap te ver, dit is de zoveelste stap verder.

Boots on the ground is ook een stap verder.

Maar die boots heeft de NAVO ook. En die zijn beter opgeleid en gemotiveerde dan Noord Koreanen.
Even wachten tot Trump zichzelf de das omdoet.

.

Maar die boots heeft de NAVO ook. En die zijn beter opgeleid en gemotiveerde dan Noord Koreanen.
Even wachten tot Trump zichzelf de das omdoet.
Trump gaat winnen kan ik je vertellen…. Die andere maken keuzes waar het volk niet achterstaat. Zoals Obama invliegen wekt meer aversie op dan voorstanders. De zwarte man laat zich echt niet de les lezen daar. Dat zijn vaak beste alpha’s.

De popular vote is al heel lang in het voordeel van de Democraten, dus heel stellig beweren dat Trump gaat winnen is tricky.

De popular vote is al heel lang in het voordeel van de Democraten, dus heel stellig beweren dat Trump gaat winnen is tricky.
van wat ik vrijdag zag staat Trump voor, en zei Raymond Mens ook dat Trump grote kans op overwinning maakt. Veel stemmen uiteindelijk op Trump zei ie, maar komen er niet openlijk voor uit

van wat ik vrijdag zag staat Trump voor,
Waar?

Raymond Mens ook dat Trump grote kans op overwinning maakt
Dat is zijn erg inhoudloze uitspraken, want dat spreekt de stelling dat Harris grote kans op overwinning maakt niet tegen.

NYT is geklerurd, maar.

Het is dus eigenlijk niet te voorspellen aangezien de foute marga van de Polls weer eens groter kunnen zijn dan het aantal beslissende stemmen.

Waar?

Dat is zijn erg inhoudloze uitspraken, want dat spreekt de stelling dat Harris grote kans op overwinning maakt niet tegen.

NYT is geklerurd, maar.

Het is dus eigenlijk niet te voorspellen aangezien de foute marga van de Polls weer eens groter kunnen zijn dan het aantal beslissende stemmen.
Hij heeft dat vrijdag uitgelegd bij VI, met statistieken alles.

Er zijn wel enkelen die zelfs heel hard roepen dat Trump zelfs de popular vote (meeste stemmen) gaat halen en er zijn er ook die zeggen dat als Trump de populair vote wint, maar niet de kiesmannen men nu al heel erg heeft aangestuurd op suggereren dat er dan wel gefraudeerd moet zijn.

Waar?

NYT is geklerurd, maar.

Het is te dicht bij elkaar om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. De meeste mensen in dit topic die het een beetje volgen, mijzelf incluis, volgen m.n. de Trump kant met eventueel nog wat neutrale bronnen erbij. Dan ben je wel een bubbel en/of blinde vlek aan het creëeren, zoals de MSM die bij de eerste keer Trump hadden.

Arme kerel

Ben benieuwd wat er met Zely gaat gebeuren als Trump volgende week wint

Hij durft wel. Zou toch geniaal zijn als Trump in office komt en zegt. Zoek het zelf maar uit met je dikke bek. Niets anders dan hulp gekregen. Begint een verwent jongetje te worden die zijn zin niet krijgt.

Hij durft wel. Zou toch geniaal zijn als Trump in office komt en zegt. Zoek het zelf maar uit met je dikke bek. Niets anders dan hulp gekregen. Begint een verwent jongetje te worden die zijn zin niet krijgt.
Ik denk inderdaad dat zoiets wel gezegd zal gaan worden. Ben benieuwd of trump zoals hij zelf zegt het binnen enkele dagen heeft opgelost.

Ik denk inderdaad dat zoiets wel gezegd zal gaan worden. Ben benieuwd of trump zoals hij zelf zegt het binnen enkele dagen heeft opgelost.
Trump kennende zal er eerder een dealtje gemaakt worden, maar geen idee wat voor alle partijen een acceptabele deal is.

Trump kennende zal er eerder een dealtje gemaakt worden, maar geen idee wat voor alle partijen een acceptabele deal is.
In de rogan podcast gaf hij aan dat het makkelijk op te lossen is maar moeilijk uit te leggen.
Dat de geldkraan en de toevoer van oorlogs materiaal ophoudt is wel zeker.

Hoewel Rusland de agresor is gaan ze toch krijgen wat ze willen vermoed ik zo.
Als Amerika zich helemaal terugtrekt kan Oekraine niet meer doen dat praten en toestemmen met grondgebied afstaan.

Leuk dat Europa miljarden doneerd maar daar gaan ze niet genoeg tegengas mee kunnen geven.
Mocht Oekraine toch doorgaan met aanvallen in rusland zullen ze ook niet toegelaten worden tot de EU. En een "valide" reden voor europese landen om de steun te laten vallen.

Zo denk ik er over. Of het zo gaat, weten we binnenkort😇

Laatst bewerkt:
Enkele dagen denk ik niet. maar heb meer geloof in Trump, dat hij het oplost dan Harris. Zij heeft toch compleet geen gezag, dan wel uitstraling om iets te kunnen verhelpen ?
Zie haar als bij Putin op bezoek..

Enkele dagen denk ik niet. maar heb meer geloof in Trump, dat hij het oplost dan Harris. Zij heeft toch compleet geen gezag, dan wel uitstraling om iets te kunnen verhelpen ?
Zie haar als bij Putin op bezoek..
Die vrouw is 1 grote grap. Evenals heel de regering daar maar dat terzijde. Mooi dat toen zij in het televisie debat stond met Trump en zei dat er geen soldaten in het buitenland in acitve duty waren en meteen daarna filmpjes opdoken met soldaten in het buitenland die in active duty waren.
In het zelfde debat werd ook alleen Trump ge-fact checked. Voorwaarde voor Harris was dat dat bij haar niet gebeurde.

Ben erg benieuwd hoe het gaat aankomende dinsdag. Ben normaal niet zo van het bijhouden van politieke gebeurtenissen. Maar dit is wel interessant. Ook met het oog op de Oekraine kwestie.

1730640330682.png

Die vrouw is 1 grote grap. Evenals heel de regering daar maar dat terzijde. Mooi dat toen zij in het televisie debat stond met Trump en zei dat er geen soldaten in het buitenland in acitve duty waren en meteen daarna filmpjes opdoken met soldaten in het buitenland die in active duty waren.
In het zelfde debat werd ook alleen Trump ge-fact checked. Voorwaarde voor Harris was dat dat bij haar niet gebeurde.

Ben erg benieuwd hoe het gaat aankomende dinsdag. Ben normaal niet zo van het bijhouden van politieke gebeurtenissen. Maar dit is wel interessant. Ook met het oog op de Oekraine kwestie.
Tuurlijk stelt dat mens niks voor, dat zeg ik ook !
snap ook niet dat er mensen zijn die daar in trappen, ze heeft totaal geen visie niks. Maar voor hun partij beter dan demente Biden :lol:

Maar we gaan het zien als je woe wakker wordt

ik kijk in beide gevallen uit naar de meme's

Terug
Naar boven