Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Money makes the world go round.

De criminelen om Trump heen.

:roflol:

Nee scheelt dat de rest van de wereld er supersterk voorstaat
Tov Rusland wel naar mijn mening.

Hoe zit het eigenlijk met die F16’s? Daar hoor je dus helemaal niks meer over behalve dat er een paar maanden eentje was neergestort.

In deze tijd is het nog afvragen of het wel klopt. Ik noem het opblazen van de Nord S dat waren de Russen. Hoe barbaars ze wel niet konden zijn dit vlak voor de winter te doen. En uiteindelijk was het gewoon door het “westen” gedaan. Alleen het narratief is geschetst en dat lijkt belangrijker te zijn dat wie daadwerkelijk bepaalde dingen doet.

In deze tijd is het nog afvragen of het wel klopt. Ik noem het opblazen van de Nord S dat waren de Russen. Hoe barbaars ze wel niet konden zijn dit vlak voor de winter te doen. En uiteindelijk was het gewoon door het “westen” gedaan. Alleen het narratief is geschetst en dat lijkt belangrijker te zijn dat wie daadwerkelijk bepaalde dingen doet.

Wappie
Putin lover
Hoeveel roebel heb je betaald gekregen

Woedt er wel een oorlog? Komen alle beelden niet gewoon uit de maanlanding studios?

Waarheden zijn geen vaste entiteiten, maar tijdelijke constructies, gevormd door de invalshoeken waarmee we informatie interpreteren. Wat wij als ‘waarheid’ ervaren, is simpelweg een verhaal dat op dit moment overtuigend genoeg klinkt om door de meeste mensen te worden aanvaard. De realiteit zelf is veel complexer en ontsnapt aan ons vermogen om haar volledig te bevatten. Elke waarheid is daarmee meer een lens dan een spiegel van de werkelijkheid.

Wat denken jullie eigenlijk dat er gaat gebeuren in UA met Trump in office? Wel leuk om daar over te speculeren.

Wat denken jullie eigenlijk dat er gaat gebeuren in UA met Trump in office? Wel leuk om daar over te speculeren.
Ik heb gehoord dat Zelensky hem de bodemschatten die in de Donbas liggen met een flinke korting wil verkopen als hij de Russen helpt verdrijven, ook heb ik gehoord dat Trump veel meer geld aan Oekraine wil lenen dan Biden heeft gedoneerd, zou zomaar, kunnen. Maar ik heb eerder het idee dat Trump pas een plan bedenkt als hij eenmaal president is omdat er in de tussentijd nog van alles kan veranderen.

En dat terwijl de media voorspelde dat Trump direct de hulp zou stoppen. ( Die hebben waarschijnlijk de verkeerde lens/ invalshoek voor de werkelijkheid)

Terug
Naar boven