Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Coalitie der neanderthalers en zand apen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Coalitie der neanderthalers en zand apen.
Dan doe je de Neanderthaler geen eer aan.
Ging mij meer om het intelect aangezien een russische onder officier/NCO nogsteeds geen eigen bevelen mag doorvoeren ter velde zonder terugkoppeling en goedkeuring van officieren. Dat is natuurlijk niet omdat ze zo snuger zijn dat hun doctrine ouder is dan de meeste "mensen" in hun krijgsmacht.Dan doe je de Neanderthaler geen eer aan.
Dat waren supermensen die het 100 duizenden jaren hebben volgehouden hier. Veel hoger testosteron dan wij, dikkere botten en dikkere spieren.
Op een dergelijke manier communiceren binnen zo’n hiërarchische structuur was voor Neanderthalers waarschijnlijk niet mogelijk. Hun samenwerkingsverbanden waren vrij beperkt wat waarschijnlijk hun ondergang tov de Sapiens heeft betekend.Ging mij meer om het intelect aangezien een russische onder officier/NCO nogsteeds geen eigen bevelen mag doorvoeren ter velde zonder terugkoppeling en goedkeuring van officieren. Dat is natuurlijk niet omdat ze zo snuger zijn dat hun doctrine ouder is dan de meeste "mensen" in hun krijgsmacht.
Net als dat het de russen niet lukt.Op een dergelijke manier communiceren binnen zo’n hiërarchische structuur was voor Neanderthalers waarschijnlijk niet mogelijk. Hun samenwerkingsverbanden waren vrij beperkt wat waarschijnlijk hun ondergang tov de Sapiens heeft betekend.
![]()
NAVO waarschuwt voor escalatie oorlog in Oekraïne door hulp Noord-Korea
NAVO-chef Mark Rutte heeft maandag gewaarschuwd voor verdere escalatie van de oorlog in Oekraïne nu Rusland Noord-Koreaanse troepen inzet. Rutte roept het Kremlin op de Noord-Koreaanse inzet onmiddellijk te beëindigen.www.nu.nl
"Rutte roept het Kremlin op de Noord-Koreaanse inzet onmiddellijk te beëindigen."
Oke, maar miljarden naar Oekraïne sturen mag dan wel?
Maar wat de navo doet is dat niet?Het lijkt me toch vrij obvious dat het sturen van soldaten een duidelijke stap in de escalatie is?
Dit is weer de klassieke val waar we als mens vaak in vallen 'je mag geen kritiek hebben op iets tenzij je zelf de heilige maagd Maria bent.'
Eigenlijks niks anders dan een aanval op de persoon(in dit geval niet letterlijk) als zwaktebod om het argument/fout in jouw eigen kant/standpunt niet te hoeven erkennen.
Wat hadden wij in het midden oosten te zoeken dan? Jaartje of 20 ellende bezorgd op valse voorwendselen van Amerika 😂De NAVO 'beschermt' een land dat grenst aan haar eigen grenzen in de hoop dat de 'vijand' zich terugtrekt tot binnen de eigen grenzen. Noord Korea heeft niets te winnen in Oekraïne. Of Rusland daar nou 'wint' of niet maakt voor Noord Korea geen enkel verschil.
Of ik moet gemist hebben dat Rusland en Noord Korea al tientallen decennia samen schurken bestrijden. Dat kan ook.
Ik denk dat dit is waar Fallingout hierboven op doelt. Het feit dat de NAVO eerder niet heilig is geweest betekent niet dat zij in het vervolg niets juist meer kan doen.Wat hadden wij in het midden oosten te zoeken dan? Jaartje of 20 ellende bezorgd op valse voorwendselen van Amerika 😂
Ongeveer net zoveel als dat te maken heeft met de Russische invasie in Oekraïne.Wat hadden wij in het midden oosten te zoeken dan? Jaartje of 20 ellende bezorgd op valse voorwendselen van Amerika 😂
O ja die corrupte bende moet ook gewoon normaal doen. Maar de westerse wereld kijkt altijd wel heel erg met een gekleurde bril naar dit soort zaken. Vind ik persoonlijk behoorlijk hypocriet.Ongeveer net zoveel als dat te maken heeft met de Russische invasie in Oekraïne.
Ja maar de Russen.O ja die corrupte bende moet ook gewoon normaal doen. Maar de westerse wereld kijkt altijd wel heel erg met een gekleurde bril naar dit soort zaken. Vind ik persoonlijk behoorlijk hypocriet.

Het is pas een provocatie als de andere partij dit ook zo ziet.Het lijkt me toch vrij obvious dat het sturen van soldaten een duidelijke stap in de escalatie is?
Dit is weer de klassieke val waar we als mens vaak in vallen 'je mag geen kritiek hebben op iets tenzij je zelf de heilige maagd Maria bent.'
Eigenlijks niks anders dan een aanval op de persoon(in dit geval niet letterlijk) als zwaktebod om het argument/fout in jouw eigen kant/standpunt niet te hoeven erkennen.
Waarom klaagt Putin dan over de oprukkende NAVO?Ik denk dat zowel Putin als Kim beiden slecht zullen slapen vannacht na dit statement van meneer Rutte.
Steks, 'we' hebben geen weet hoe de Neanderthalers zijn uitgestorven het is allemaal giswerk.Op een dergelijke manier communiceren binnen zo’n hiërarchische structuur was voor Neanderthalers waarschijnlijk niet mogelijk. Hun samenwerkingsverbanden waren vrij beperkt wat waarschijnlijk hun ondergang tov de Sapiens heeft betekend.