Heb jij een beter alternatief tegen potentiële bedreigingen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij een beter alternatief tegen potentiële bedreigingen?
Voor mij bestaat dat niet 'opkomstplicht'. Wie gaat mij wat en waarom verplichten??Heb jij een beter alternatief tegen potentiële bedreigingen?
Je haalt weer eens van alles door elkaar.Voor mij bestaat dat niet 'opkomstplicht'. Wie gaat mij wat en waarom verplichten??
De enige door wie ik mij enigszins bedreigd heb gevoelt de afgelopen jaren is mijn eigen fucking 'overheid'.
Dat is het grote verschil tussen jou en mij.
Als de kinderen op zijn ben jij de volgende. Daarbij je begrijpt wat ik bedoel toch, van mij en mijn gezin blijven ze met dr fikken af, welke onderdrukker dan ook.Je haalt weer eens van alles door elkaar.
Hebben we het nu over dienstplicht of opkomstplicht? Hebben we het nu over ons, of onze kinderen, wij zijn op basis van onze leeftijd gevrijwaard van de dienstplicht, dus niemand gaat jou of mijn daartoe verplichten.
Leuke stoere praat voor op een forum, maar hoe ga je jezelf of iemand uit je gezin behoeden voor de eventuele gevangenisstraf die kan worden opgelegd?Als de kinderen op zijn ben jij de volgende. Daarbij je begrijpt wat ik bedoel toch, van mij en mijn gezin blijven ze met dr fikken af, welke onderdrukker dan ook.
hier geef ik je gedeeltelijk gelijk in. Wij zijn onze eigen vijand.Leuke stoere praat voor op een forum, maar hoe ga je jezelf of iemand uit je gezin behoeden voor de eventuele gevangenisstraf die kan worden opgelegd?
Als je er nu al principieel op tegen bent, wat doe je er nu dan tegen? Heb je al je gewetensbezwaren tegen militaire dienst kenbaar gemaakt? Of heb je je anderszins al verzet tegen je fucking 'overheid' door je bijvoorbeeld souverein te verklaren, of je voor te bereiden op emigratie. Waarschijnlijk niet, want het is wel lekker om de overheid overal de schuld van te geven en er tevens toch de voordelen van te genieten.
Daar moet in jou wan weer gelijk in geven. Ik deel je pessimistische blik op de realiteit, maar ikzelf kan geen beter alternatief bedenken en zowel de geschiedenis als andere locaties in het heden doen mijn geloven dat anderen dat ook niet kunnen.hier geef ik je gedeeltelijk gelijk in. Wij zijn onze eigen vijand.
Wat zeg jij dan exact met deze woorden?Jullie roepen allemaal veel onzin over dienstplicht niet jij niet jouw kinderen.
Hoop dat jullie allemaal duolingo hebben want jullie roepen veel maar zeggen in dezelfde zin nergens voor te willen staan.
Vrede gelul er moet gewoon een winnaar uitkomen anders is het nooit klaar.
Nou dat heeft de geschiedenis ons wel geleerd idd.Vrede gelul er moet gewoon een winnaar uitkomen anders is het nooit klaar.
Hoe zie je dat voor je? Wat is jouw definitie van “een winaar”?Vrede gelul er moet gewoon een winnaar uitkomen anders is het nooit klaar.
Nou hoe ging dat vroeger met de oorlogen steksie?Hoe zie je dat voor je? Wat is jouw definitie van “een winaar”?
Als jij wilt verduidelijken wat jij met je post bedoelde te zeggen wil ik daarna best vragen beantwoorden.
Dat een ieder die het niet eens is met de werkwijze van een defensie of regering en hier niks aan doet behalve een grote mond hebben er over gewoon zijn smoel moet houden.
Dan heb jij of mijn posts niet goed gelezen, of ik heb me niet goed uitgedrukt. Want in andere woorden probeerde ik grotendeels hetzelfde te zeggen.Dat een ieder die het niet eens is met de werkwijze van een defensie of regering en hier niks aan doet behalve een grote mond hebben er over gewoon zijn smoel moet houden.
Zoals mijn opa altijd zij: als je er niets aan doet moet je je bek houden te klaagn.
Niet eens met dienstplicht etc in geval van een oorlog? Prima doe er wat aan of hou je klep en leer de taal van de tegenstander maar vast.
Mijn eerste post was ook geen reactie aan jou in het specifiek. Had ook niemand getagd of geciteerd. Je gaat er zelf op in.Dan heb jij of mijn posts niet goed gelezen, of ik heb me niet goed uitgedrukt. Want in andere woorden probeerde ik grotendeels hetzelfde te zeggen.
Onder een discussie van 2 mensen begin jij een post met “jullie” sorry dat ik dan aanneem dat je doelt op die 2 mensen.Mijn eerste post was ook geen reactie aan jou in het specifiek. Had ook niemand getagd of geciteerd. Je gaat er zelf op in.
Excuus aanvaard😌Onder een discussie van 2 mensen begin jij een post met “jullie” sorry dat ik dan aanneem dat je doelt op die 2 mensen.