kijk: https://youtu.be/aFBGwsXxSTQ
Heel de dag beetje ons te vervelen op 't internet, maar te lui om te Googelen.
Was zonder lading, gewoon een waarschuwing. Kijken wie de grootste pik heeft.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kijk: https://youtu.be/aFBGwsXxSTQ
Heel de dag beetje ons te vervelen op 't internet, maar te lui om te Googelen.
Was zonder lading, gewoon een waarschuwing. Kijken wie de grootste pik heeft.
Uiteraard was 't een bekend ding, maar 't ging meer om 't feit dat zo'n supersonische raket voor 't eerst in een oorlog is gebruikt. Er bestaat momenteel geen afweergeschut die dat kan tegenhouden.Van wat ik kan terug vinnden betreft het een doorontwikkeling van de RS-26 Rubezh, het Westen is al meer dan 10 jaar op de hoogte van het betaan van de RS-26 Rubezh dus wordt er niet echt iets uit wen hoger hoed getoverd.
Wat op dit moment bekend is. 100% dat de VS zijn achterste tanden pas laat zien als het moment daar is.Uiteraard was 't een bekend ding, maar 't ging meer om 't feit dat zo'n supersonische raket voor 't eerst in een oorlog is gebruikt. Er bestaat momenteel geen afweergeschut die dat kan tegenhouden.
Zou goed kunnen. Blijft in dat opzicht altijd speculeren.Wat op dit moment bekend is. 100% dat de VS zijn achterste tanden pas laat zien als het moment daar is.
Zeker. Bijzondere tijden.Ben overigens wel benieuwd hoe Trump de oorlog in één dag gaat oplossen.
Vreemd dat de Kinzhal die nog wat sneller gaat dan wel te onderscheppen is met Patriot systemen.Uiteraard was 't een bekend ding, maar 't ging meer om 't feit dat zo'n supersonische raket voor 't eerst in een oorlog is gebruikt. Er bestaat momenteel geen afweergeschut die dat kan tegenhouden.
Nooit van gehoord, maar ik vertrouw je op je mooie ogen.Vreemd dat de Kinzhal die nog wat sneller gaat dan wel te onderscheppen is met Patriot systemen.
Te lui om te Googelen?Nooit van gehoord, maar ik vertrouw je op je mooie ogen.
Toch wel grappig dat Putin zo’n superraket uit de hoge hoed tovert.
Men kan élk object in Oekraine raken met 1000% zekerheid. Ik zou heel het centrum van Kiev platbombarderen, maar daar is Vladi een te goed mens voor. Hebben we allemaal geluk mee.
Touché. Maar goed, het blijft wel grappig om te zien hoe innovatief we allemaal ineens kunnen zijn als het draait om oorlog. Is haat dan toch de ultieme motivator
.
Omdat het zoals jij schrijft dienstplichtigen zijn.Waarom maakt de NOS eigenlijk geen nieuwsitems over de manier waarop dienstplichtigen in Oekraine letterlijk van de straat of uit nachtclubs of gyms worden geplukt en 2 weken later aan het front worden gepositioneerd zonder te weten hoe een rifle werkt?
Interview eens een vrouw of een dochter van een kerel die halsoverkop door een team gewapende mannen op de vismarkt werd aangehouden en een maand later in een body bag thuiskwam.