- Waardering
- 20.663
Omdat het zoals jij schrijft dienstplichtigen zijn.
Dus jij vindt dat een normale gang van zaken anno 2024 die aansluit bij de westerse normen en waarden waar Oekraine voor vecht?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het zoals jij schrijft dienstplichtigen zijn.
Als er een dienstplicht is, dan is er een dienstplicht.Dus jij vindt dat een normale gang van zaken anno 2024 die aansluit bij de westerse normen en waarden waar Oekraine voor vecht?
Dat is de uitkomst van de wetten en regels die nodig zijn anno 2024 om een land en zijn inwoners in noodsituaties (wanneer het beroepsleger niet voldoende is) te beschermen tegen dreigingen, bijvoorbeeld een buurland dat op oorlogspad is. Nu kan je in Nederland op basis van ernstige gewetensbezwaren weigeren, dat vind ik best vreemd, maar als je aantoonbaar voor de noodsituatie je hebt uitspreken tegen de dienstplicht en je van overheid ook geen bescherming wenst in tijden van oorlog of rampen kan ik me daar nog wel in vinden.Dus jij vindt dat een normale gang van zaken anno 2024 die aansluit bij de westerse normen en waarden waar Oekraine voor vecht?
Grappig is dat als je aankomend oud en nieuw een nitraat of 2 in je handen af laat gaan je nogsteeds op je vingers kan tellen hoeveel die stumper er heeft.Toch wel grappig dat Putin zo’n superraket uit de hoge hoed tovert.
Men kan élk object in Oekraine raken met 1000% zekerheid. Ik zou heel het centrum van Kiev platbombarderen, maar daar is Vladi een te goed mens voor. Hebben we allemaal geluk mee.
Even wachten en dan investeren in onroerend goed in Oekraïne. Lijken mij best vriendelijke mensen toe.Gaat lekker.
Misschien toch maar verhuizen naar Rusland, dan ben ik bijna miljonair
![]()

Het zwiept ook de toch al hoge inflatie nog even op en verlaagt de levensstandaard van de gemiddelde Rus omdat alle import goederen (kijk eens in jouw huis rond en vraag je zelf af wat van grondstof tot eindproduct echt Russische makelij is) beduidend duurder worden.Doordat de overheid bij een hogere wisselkoers meer roebels krijgt voor haar exportproducten, vult het haar begrotingstekorten aan.
Het enige nadeel is dat importgoederen natuurlijk wat duurder worden. Maar voor een land dat alle mogelijke grondstoffen zelf tot haar beschikking heeft, zou dit geen probleem moeten zijn. Dan moeten we het maar zelf gaan maken. Op de lange termijn is dat alleen maar goed.
Dat de volgende iPhone nu duurder wordt is wel te overzien voor de gemiddelde Russian.
Maar dan heb je personeel nodig. Die doen nu ander werk. En ze kunnen niet op twee plaatsen tegelijk zijn.Doordat de overheid bij een hogere wisselkoers meer roebels krijgt voor haar exportproducten, vult het haar begrotingstekorten aan.
Het enige nadeel is dat importgoederen natuurlijk wat duurder worden. Maar voor een land dat alle mogelijke grondstoffen zelf tot haar beschikking heeft, zou dit geen probleem moeten zijn. Dan moeten we het maar zelf gaan maken. Op de lange termijn is dat alleen maar goed.
Dat de volgende iPhone nu duurder wordt is wel te overzien voor de gemiddelde Russian.
Sowieso wel lastig om te werken als je vol met granaatscherven weg ligt te rotten in een modderig veld in Oekraine.Maar dan heb je personeel nodig. Die doen nu ander werk. En ze kunnen niet op twee plaatsen tegelijk zijn.
Maar dan heb je personeel nodig. Die doen nu ander werk. En ze kunnen niet op twee plaatsen tegelijk zijn.
Rusland vecht in Oekraine vrijwel uitsluitend met een beroepsleger, dus het is niet zo dat de mannen die nu aan het front zijn normaalgesproken in een fabriek werken. Je bent slecht geïnformeerd.
Daarnaast kan je altijd nog wat arbeiders uit Kyrgizie en Tadjikistan halen.
Zal wel weer door drugsgebruik komen. Of te veel slechte films kijken.Weet zijn naam zo niet meer, maar 50% van de Nederlanders zijn tegenwoordig bereid voor Nederland te sterven itt 2 jaar terug toen was dit nog 5%. Pipo van de krijgsmacht.
Maar ik ben deze poll niet tegengekomen of een artikel over dit onderzoek.
Iemand een link naar dit onderzoek?
PrimaZal wel weer door drugsgebruik komen. Of te veel slechte film kijken.
Videospelletjes waarbij je 10 levens hebt?Zal wel weer door drugsgebruik komen. Of te veel slechte films kijken.
Gewoon op je stoel blijven zitten. Verzorging komt er zo aan.
Oekraine is het bloemenmeisje je weet tochWaarom maakt de NOS eigenlijk geen nieuwsitems over de manier waarop dienstplichtigen in Oekraine letterlijk van de straat of uit nachtclubs of gyms worden geplukt en 2 weken later aan het front worden gepositioneerd zonder te weten hoe een rifle werkt?
Interview eens een vrouw of een dochter van een kerel die halsoverkop door een team gewapende mannen op de vismarkt werd aangehouden en een maand later in een body bag thuiskwam.
Jouw kinderen zijn de volgendeOmdat het zoals jij schrijft dienstplichtigen zijn.