anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Jij gelooft dat er iemand hierboven zit die dat regelt ja?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij gelooft dat er iemand hierboven zit die dat regelt ja?
Misschien kunnen we vrede manifesteren?

Yep... net als dag en nacht. Nat en droog en happy and sad. Alles is in balans.Jij gelooft dat er iemand hierboven zit die dat regelt ja?
Karma bestaat gewoon ben je zo DOM
Never.Omdat westerse media het zegt is en de meute gewoon ja knikt is het zo?
Dat zeg ik, beeldmateriaal. Volgens westerse bronnen sterven de NKs bij bosjes dan zou er toch veel meer beeldmateriaal zijn?
Laten we gewoon accepteren met z’n allen dat Oekraïne dit never gaat winnen en aansturen op vrede.
Ja @anytesters jij imbeciel je ziet die knop toch onder elk bericht!!!!!

Mijn vriendin zegt dat Jezus in de zomer is geboren. Maar vraagt al wel jaren of ik mee ga naar de nachtmis, midden in de winter.
En dan vinden mensen dat de Kerk rare ideeën heeft.
Waarom bestaat Amerika dan nog? Of Obama?
Alles wat ik weet is dat zijn moeder een h**r was.Mijn vriendin zegt dat Jezus in de zomer is geboren. Maar vraagt al wel jaren of ik mee ga naar de nachtmis, midden in de winter.
komt door illuminatie broer
Oh, dus de Illuminatie staan boven de Karma?

Jij bent echt gestoord
Ja dat klopt staan op 1
dankjewel
Als we dit bovenstaande niet moeten geloven, waarom dit onderstaande dan wel?Dat zeg ik, beeldmateriaal. Volgens westerse bronnen sterven de NKs bij bosjes dan zou er toch veel meer beeldmateriaal zijn?
Het zogenaamde counter offensief dat het tij zou keren, de Bradleys, leopards, M1A1 tanks, de nutteloze strikes in Rusland zelf en nu dit zinloze Kursk offensief. Het helpt allemaal nie
Wat heb jij dan op je kerfstok dat je homo bent?
Omdat er genoeg beeldmateriaal is waarop dit te zien is? En Oekraïne elke dag meer territorium verliest en Rusland eigenlijk alleen maar meer momentum krijgt?Als we dit bovenstaande niet moeten geloven, waarom dit onderstaande dan wel?
Nog wel wat anderen dingen maar ik ben lief voor mensen om mij heen en ik zorg voor mensen hopelijk ziet God dit.
Voor beide kanten van het verhaal is genoeg beeldmateriaal te zien.Omdat er genoeg beeldmateriaal is waarop dit te zien is? En Oekraïne elke dag meer territorium verliest en Rusland eigenlijk alleen maar meer momentum krijgt?
Wat bedoel je met deze vraag?