XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Dit komt al meer in de buurt maar echt overtuigd ben ik nog niet. We zullen er vast nog achter komen.
Beetje hetzelfde met de F16 's ... niemand weet wat ze doen. Of toen Oekraïne, Kursk binnen viel, was daar blijkbaar ook niemand van op de hoogte.
Of de piepers en walky talky's wist ook zo goed als niemand. Was een 10 jaar durende operatie.
Eigenlijk weten we niets. We kunnen het goud van de nazi s geeneens terug vinden :dunno:

Geen idee wat er van te vinden, maar ze lacht er wel lief bij.

Blijkbaar gebruikt ze haar bekendheid om geld in te zamelen voor dergelijke hulpmiddelen, dat is op zichzelf sympathiek.

Ik snap Oekraïne wel.

Pro Russisch Transnistrië lijdt er volgens mij het meeste onder.

Ik snap Oekraïne wel.

Pro Russisch Transnistrië lijdt er volgens mij het meeste onder.
Moldavië reageert daarmee op Rusland, jij pakt ons, dan pakken wij jou of de jouwen terug.

Ja, gewoon de boel internationaal weer een beetje opstoken en kijken wie zich vergaloppeert.
Dat klinkt wel heel stom als je het zo zegt, maar daarom niet minder waar.

Heel instructief bij (buitenlandse) politiek is onderstaande fragment uit een documentaire.

Dat klinkt wel heel stom als je het zo zegt, maar daarom niet minder waar.

Heel instructief bij (buitenlandse) politiek is onderstaande fragment uit een documentaire.

Is het niet nog stommer als je zulke acties van Oekraïne niet snapt? (Iets waar ik zowel MSM als de alternatieve wappies trouwens maar zeer zelden op kan betrappen)

kijk: https://youtu.be/WZIADU1z4nA?si=wIaLUUe7SuywBQ5z

Enige duiding in de onduidelijkheid.

Laten ze de landen maar leeg achterlaten, soort nieuwe tactiek van de verschroeide aarde maar dan anders.
In Moskou is genoeg gas, en plek genoeg voor de aanhangers van Putin.

Toch wel mooi hoeveel invloed usa heeft in Europa 😂

Hoe bedoel je?
De usa heeft op het moment zelf genoeg problemen, denk niet dat ze zich hier druk over maken.
Europa moet sowieso z n eigen broek leren ophouden. Lees; ga eens belasting heffen.

Daarmee los je bv elke crisis in Nederland op.
Dan gaan de melenials wel 40 uur werken.
Hogere energie belastingen, goed voor het milieu. Suiker en vet tax, dan is obesitas ook zo verleden tijd.
Stoppen met dure zorg voor 80+ers. Stoppen met ontwikkelingshulp, eerst zelf ontwikkelen.

Hoe bedoel je?
De usa heeft op het moment zelf genoeg problemen, denk niet dat ze zich hier druk over maken.
Europa moet sowieso z n eigen broek leren ophouden. Lees; ga eens belasting heffen.

Hogere energie belastingen, goed voor het milieu. Suiker en vet tax, dan is obesitas ook zo verleden tijd.
Stoppen met dure zorg voor 80+ers. Stoppen met ontwikkelingshulp, eerst zelf ontwikkelen.
dmv Nato dicteert de usa heel veel aan europa ,

Hoe bedoel je?

Hogere belastingen zijn niet het antwoord op alles, al helemaal niet op stijgende energieprijzen die al voor een groot deel uit belastingen bestaan.
De USA verkoopt ook lng, die zullen die stijgende prijzen wel vervelend vinden.

Terug
Naar boven