AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Energiebelasting in NL is echt bizar hoog.

Wat beter zou zijn is in de toekomst onderscheid gaan maken tussen groen en grijs om te stimuleren dat mensen stroom gebruiken wanneer we veel groen opwekken en besparen op momenten waarin we weinig opwekken.

Maar NL kennende zal het wel weer 'te lastig' zijn om belastingen te verlagen.

Welke oorlogen als gevolg van hun invloed in Europa?
je zou kunnen stellen dat de us hand heeft gehad in ww2 , Olds mobile bouwde de machine geweren voor de nazi's en US banken mochten gewoon kapitaal uitlenen aan de nazi"s voor de opbouw van hun militair apparaat .. En daarbij was de US heel huiverig om zich te mengen in de oorlog in Europa. Uiteindelijk hebben ze dat wel gedaan nadat Hitler hun de oorlog had verklaard . Hun invloed was vele mate groter dan dat de typische school geschiedenis les zou doen vermoeden

Energiebelasting in NL is echt bizar hoog.

Wat beter zou zijn is in de toekomst onderscheid gaan maken tussen groen en grijs om te stimuleren dat mensen stroom gebruiken wanneer we veel groen opwekken en besparen op momenten waarin we weinig opwekken.

Maar NL kennende zal het wel weer 'te lastig' zijn om belastingen te verlagen.
Groen is ook een grote onzin met al die certificaten en dode bruinvissen.

In de winter moeten mensen gewoon hun huis kunnen verwarmen, los van of de wind toevallig waait.

Vrede in Oekraïne komt eraan, 'cause Jocko says so.

Gelukkig heeft Poetin er na 25 jaar alle vertrouwen in!

Als je in karma gelooft ben je wel zielig
Sad A Christmas Story GIF by filmeditor

Interessant zo'n muur waar je kan logeren, is dat net zoiets als een capsulehotel?

:trollfacex:
Border is a noun that means the boundary of a geographic location, such as a state or country. Border is also a verb that means to form such a boundary. Boarder is a noun that means a person renting lodging, which includes food. To help you remember boarder, think of “room and board” and “boarding school.”
Nog 17 nachtjes slapen!

NSFL.
Hier is de volledige video. Dit moet denk ik wel een van de rauwste/heftigste video's uit de oorlog zijn.

kijk: https://reddit.com/r/UkraineRussiaReport/comments/1hrw0xp/ua_pov_full_15_min_long_video_of_a_brutal_close/

Last words of Ukrainian soldier: That's it, mom, good bye. Wait, let me die in peace. You've opened everything (meaning all critical arteries) in me. Let me catch my breath. Very painful. unclear. Let me pass away in peace. Just don't touch me. Let me die. Don't touch me, let me die. Please go away. I want to pass away at my own. Thank you. Your were a best fighter in the world. Good bye. You were better.

Russian soldier: good bye, brother(?).

Ukrainian soldier: good bye. Don't do it.

De Rus heeft het trouwens overleefd
jno6afsthnae1.jpg

onvergetelijke ervaring

Kritiek vanuit MSM op het MSM narratief.

Tim And Eric Omg GIF

Terug
Naar boven