Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Als UA zich nu terugtrekt uit Kursk, dan gaat dat toch wel de geschiedenis in als een grote en bloedige blunder. Had een paar maanden geleden gelezen dat alleen al in die regio 60k Oekraieners zijn gesneuveld, laat staan hoeveel het er inmiddels al zullen zijn. En ze hebben het front nota bene zelf geopend.
Rusland is begonnen met deze hele 3 daagse vredesmissie.
Mocht je dat gemist hebben.

Je zal nu gewoon veel vragen krijgen over wat ze beter hadden kunnen doen. Ik heb de hele Koersk episode nooit begrepen.

Nou, ik heb er geen probleem mee om jullie kinderen te sturen.

:trollfacex:

Ik maak me eigenlijk ook geen zorgen. Jullie wel?
Nee vind het ook wel vreemd overigens dat de heren aan tafel René zo uitlachten. Alsof het reëel is dat de Russen op termijn aan de grens staan. Of dat iedereen nu in angst leeft :roflol: iedereen die dat overigens wel doet zouden ze imo moeten opsluiten en ‘s nachts bewaken, dat is natuurlijk niet in orde.

Ik vind René doorgaans wat wereldvreemd maar in dit geval heeft ie natuurlijk gelijk.

Heerlijke tv en inderdaad we maken ons veel te druk over zaken waar we toch geen invloed op hebben.

Donald Trump Thank You GIF by PBS News

Nee vind het ook wel vreemd overigens dat de heren aan tafel René zo uitlachten. Alsof het reëel is dat de Russen op termijn aan de grens staan. Of dat iedereen nu in angst leeft :roflol: iedereen die dat overigens wel doet zouden ze imo moeten opsluiten en ‘s nachts bewaken, dat is natuurlijk niet in orde.

Ik vind René doorgaans wat wereldvreemd maar in dit geval heeft ie natuurlijk gelijk.
Er is best een kans dat de Russen over een aantal jaar andere Navo-landen binnenvallen. Dan hoeven wij als burgers wss niet naar het front, maar er is wel een garantie dat we dan te maken krijgen met sabotage, bombardementen en een oorlogseconomie. De sabotage speelt nu al. Lees voor de aardigheid eens het AIVD-jaaarverslag. Je schrikt als je leest wat daar allemaal in staat. Dat betekent niet dat je dan meteen in angst leeft, maar meer dat je gewoon realistisch bent.

Terug
Naar boven