- Waardering
- 20.663
Als het allemaal om grondstoffen draait heeft Europa en met name de Baltische staten dus niks te vrezen voor Rusland want die hebben er geen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat handig dat jij dat weet, heb je soms met Putin gebeld?
Ik zou nooit bonje zoeken met een Slavische natie.Omdat ze mij dan naar het front sturen, ik kom alleen en dat schrikt alle Russen af dat ze per direct naar huis gaan
Tot dusver hebben zij ook weinig baat bij deze oorlog maar toch is deze nog gaande...
Die hebben genoeg ervaring 😅.
Niet echt, ze willen niet dat Oekraïne bij de navo komt. Best logisch toch? Amerika vond het ook niet zo tof toen Rusland in Cuba raketten ging stallen.Tot dusver hebben zij ook weinig baat bij deze oorlog maar toch is deze nog gaande...
Dus zij willen niet aan een extra NAVO land grenzen. Maar door Oekraïne in te nemen grenzen zij evengoed aan de NAVO maar zetten zij diezelfde NAVO hooguit extra op scherp. Klinkt als een tactisch ontzettend doordacht plan, niet?Niet echt, ze willen niet dat Oekraïne bij de navo komt. Best logisch toch? Amerika vond het ook niet zo tof toen Rusland in Cuba raketten ging stallen.
Ik zou geen POW willen worden van die deugnieten. Huehuehue…!
Nee, Oekraïne wordt als bufferzone gebruiktDus zij willen niet aan een extra NAVO land grenzen. Maar door Oekraïne in te nemen grenzen zij evengoed aan de NAVO maar zetten zij diezelfde NAVO hooguit extra op scherp. Klinkt als een tactisch ontzettend doordacht plan, niet?
Sowieso kassa-kassa voor wie Oekraïne kan uitbuiten. Mag ik dat zeggen?
Dus zij willen niet aan een extra NAVO land grenzen. Maar door Oekraïne in te nemen grenzen zij evengoed aan de NAVO maar zetten zij diezelfde NAVO hooguit extra op scherp. Klinkt als een tactisch ontzettend doordacht plan, niet?
Jij mag alles zeggen mijn broederSowieso kassa-kassa voor wie Oekraïne kan uitbuiten. Mag ik dat zeggen?
Daar zit werkelijk geen enkele tactische logica achter. Misschien als het initiële plan van een driedaagse Blitzkrieg geslaagd was met minimale verliezen, maar nu het inmiddels miljarden Roebels kost en honderdduizenden levens slaat dat toch nergens op. Het is geen Risk, waar men eerst het ene landje moet oversteken om bij de volgende te komen.
Waarom vallen ze niet meteen andere Europese landen aan dan?Daar zit werkelijk geen enkele tactische logica achter. Misschien als het initiële plan van een driedaagse Blitzkrieg geslaagd was met minimale verliezen, maar nu het inmiddels miljarden Roebels kost en honderdduizenden levens slaat dat toch nergens op. Het is geen Risk, waar men eerst het ene landje moet oversteken om bij de volgende te komen.
Dit is geen serieuze vraag neem ik aan? Omdat zij voorlopig al niet over de eerste horde komen misschien? Laat staan bijvoorbeeld een kernmacht als Polen.Waarom vallen ze niet meteen andere Europese landen aan dan?
Ik wist dat al lang!
Je geeft onder andere zelf al antwoord:Jij stelt dat Putin zeker weten stopt bij Oekraïne, ik ben benieuwd waarom.
Omdat zij voorlopig al niet over de eerste horde komen misschien? Laat staan bijvoorbeeld een kernmacht als Polen.
Jij hebt vast wel eens in een Oekraïner of Rus naar grondstoffen geboord en daarom weet alles van de situatie en belangen?Ik wist dat al lang!
Altijd maar doen alsof hij Einstein is en alles weet maar puntje bij paaltje snapt ie er niks van 🤣
Georgië, Moldavië, Baltiache Staten?
Ik weet ook alles hoor 😊Jij hebt vast wel eens in een Oekraïner of Rus naar grondstoffen geboord en daarom weet alles van de situatie en belangen?
Georgië, Moldavië, Baltiache Staten?