Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder andere. Dus er zijn meer redenen?
Technisch gesproken sinds 1945, maar toen was ik er nog niet.Al dat geratel komt van westerse politici. Ik lees al tien jaar dat Rusland klaar is om alles en iedereen aan te vallen.![]()

In 2008 niet volledig nee.Man, man, man…
We doen nu net alsof dit het eerste akkefietje is aan de Russische grens. Ze hebben Georgië toch ook niet volledig bezet in 2008?
'ze hebben het vorige land toch ook niet volledig bezet'
Al dat geratel komt van westerse politici. Ik lees al tien jaar dat Rusland klaar is om alles en iedereen aan te vallen.![]()
Dat was ook waarom ik voor de oorlog nog dacht dat er geen oorlog zou komen. Ik had een Russische 'vredesmacht' in de Donbas en erkenning van die Donbasrepublieken verwacht. Maar toen bleek die 'vredesmacht' een stukje verder te marcheren. Wie zegt mij dat ze na Oekraïne niet nog een stukje verder marcheren? Niet direct hoor, maar over een paar jaar.Man, man, man…
We doen nu net alsof dit het eerste akkefietje is aan de Russische grens. Ze hebben Georgië toch ook niet volledig bezet in 2008?
what the f**k. Ik dacht dit moet weer iets van westerse propaganda zijn maar het is dus echt zo![]()
Moeders van gesneuvelde Russische soldaten krijgen wel heel pijnlijk cadeau: een vleesmolen
Van bittere ironie gesproken: de moeders van gesneuvelde soldaten hebben in de Russische regio Murmansk vleesmolens cadeau gekregen. Het woord heeft een lugubere bijklank gekregen sinds president Vladimir Poetin heel wat van zijn militairen als kanonnenvoer inzet. Een veelgebruikte uitspraak is...www.ad.nl
Hoe verzinnen ze ditHiermee geven ze aan dat die moeders hun mening voor zich moeten houden. En behalve dat maken ze maar nieuwe jongens. En terecht...moeten ze de straat maar op demonstreren of hardere acties tegen Putin. Het volk krijgt de leider die het verdient.what the f**k. Ik dacht dit moet weer iets van westerse propaganda zijn maar het is dus echt zoHoe verzinnen ze dit
Misschien steunt het overgrote gedeelte van de Russische bevolking de SMO wel?Hiermee geven ze aan dat die moeders hun mening voor zich moeten houden. En behalve dat maken ze maar nieuwe jongens. En terecht...moeten ze de straat maar op demonstreren of hardere acties tegen Putin. Het volk krijgt de leider die het verdient.
Misschien steunt het overgrote gedeelte van de Russische bevolking de SMO wel?
Dan laat ze vooral zelf lijden.
Dat kan toch helemaal niet gezien honderdduizenden jonge mannen het leven laten. Of geldt dat alleen voor de andere kant.Misschien steunt het overgrote gedeelte van de Russische bevolking de SMO wel?
Aaaaagh, Ronn... Zoek toch niet overal iets achter. Er is altijd wel enige vorm van compensatie voor de mensen die achterblijven. Dit is gewoon écht zéér onhandig gedaan. Het lijkt eerder de prijsuitreiking van een fout programma.Hiermee geven ze aan dat die moeders hun mening voor zich moeten houden.

Ik snap niet waar je op doelt?Dat kan toch helemaal niet gezien honderdduizenden jonge mannen het leven laten. Of geldt dat alleen voor de andere kant.
Nou, klaarblijkelijk keren mensen zich gelijk tegen een oorlog als ze zelf verliezen lijden.
Ja dat snap ik maar of dat alleen voor de andere kant geldt?Nou, klaarblijkelijk keren mensen zich gelijk tegen een oorlog als ze zelf verliezen lijden.
Of is dit een troll?