AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Man, man, man…

We doen nu net alsof dit het eerste akkefietje is aan de Russische grens. Ze hebben Georgië toch ook niet volledig bezet in 2008?

Al dat geratel komt van westerse politici. Ik lees al tien jaar dat Rusland klaar is om alles en iedereen aan te vallen. :roflol:

Je geeft onder andere zelf al antwoord:
Onder andere. Dus er zijn meer redenen?

Wat zou hem beletten om bijvoorbeeld een kleine Baltische staat toe te voegen aan de zogenaamde bufferzone? Polen zou inderdaad een dom idee zijn. Allereerst zijn die volgens mij niet bang hun kernwapens in te zetten en tevens zitten daar voorlopig nog een aantal Amerikanen.

Man, man, man…

We doen nu net alsof dit het eerste akkefietje is aan de Russische grens. Ze hebben Georgië toch ook niet volledig bezet in 2008?
In 2008 niet volledig nee.

Goede maatstaaf wel :roflol: 'ze hebben het vorige land toch ook niet volledig bezet'
Al dat geratel komt van westerse politici. Ik lees al tien jaar dat Rusland klaar is om alles en iedereen aan te vallen. :roflol:

En staan die even voor lul nu Putin gewoon maximaal diplomatisch bezig is en de afgelopen 10 jaar geen enkele stap heeft gezet om een buurland aan te vallen in een expansionistische oorlog.

klopt, over een paar jaar staan ze aan het kanaal.

Man, man, man…

Dat was ook waarom ik voor de oorlog nog dacht dat er geen oorlog zou komen. Ik had een Russische 'vredesmacht' in de Donbas en erkenning van die Donbasrepublieken verwacht. Maar toen bleek die 'vredesmacht' een stukje verder te marcheren. Wie zegt mij dat ze na Oekraïne niet nog een stukje verder marcheren? Niet direct hoor, maar over een paar jaar.

Onze westerse gedachtengang toepassen op de Russen (en Chinezen) is nutteloos. ‘t Is onmogelijk om mensen duidelijk te maken dat ze heel veel zaken compleet anders bekijken en aanpakken.

Misschien kan Jomanda jullie even instralen?

Laatst bewerkt:
IMG_9320.jpeg

I rest my case.

what the f**k. Ik dacht dit moet weer iets van westerse propaganda zijn maar het is dus echt zo :roflol: Hoe verzinnen ze dit

what the f**k. Ik dacht dit moet weer iets van westerse propaganda zijn maar het is dus echt zo :roflol: Hoe verzinnen ze dit
Hiermee geven ze aan dat die moeders hun mening voor zich moeten houden. En behalve dat maken ze maar nieuwe jongens. En terecht...moeten ze de straat maar op demonstreren of hardere acties tegen Putin. Het volk krijgt de leider die het verdient.

Hiermee geven ze aan dat die moeders hun mening voor zich moeten houden. En behalve dat maken ze maar nieuwe jongens. En terecht...moeten ze de straat maar op demonstreren of hardere acties tegen Putin. Het volk krijgt de leider die het verdient.
Misschien steunt het overgrote gedeelte van de Russische bevolking de SMO wel?

Hiermee geven ze aan dat die moeders hun mening voor zich moeten houden.
Aaaaagh, Ronn... Zoek toch niet overal iets achter. Er is altijd wel enige vorm van compensatie voor de mensen die achterblijven. Dit is gewoon écht zéér onhandig gedaan. Het lijkt eerder de prijsuitreiking van een fout programma. :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven