- Waardering
- 8.803
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Wie interesseert dat dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie interesseert dat dan?
Maar als je je beperkt tot de feitelijke opsomming kan ik hem geen ongelijk geven.Die selectieve verontwaardiging altijd..
Wellicht moet Oekraïne militaire complexen gescheiden houden van druk bevolkte plaatsten om haar burgers te beschermen. Hamas tactieken dit.
Mooi ook dat Boris er persoonlijk voor heeft gezorgd dat deze oorlog is doorgegaan. Dit bloed kleeft aan zijn handen.
Ja eens.Maar als je je beperkt tot de feitelijke opsomming kan ik hem geen ongelijk geven.
Ik ben niet bang om er voor uit te komen dat gematigd door vechten voor mij een acceptabel alternatief is.
Gewoon doormodderen dus zoals nu? En dan uiteindelijk?Ik ben niet bang om er voor uit te komen dat gematigd door vechten voor mij een acceptabel alternatief is.
Wachten totdat Putin weg is?Gewoon doormodderen dus zoals nu? En dan uiteindelijk?
Wachten tot de Russen op zijn.Gewoon doormodderen dus zoals nu? En dan uiteindelijk?
Want zijn opvolger gaat niet verder met wat hij gestart is?
Jij hebt een gigantische plaat voor je hoofdWachten tot de Russen op zijn.
Het alternatief, alles terug naar Oekraïne of door zo als nu. Putin redt dit niet. Trump ook niet. De EU en Oekraïne zullen mee beslissen.
Hatseflats... weer zo'n dikkop kapot. Nog een paar miljoen te gaan.
Hoge Russische militair omgebracht met autobom in Moskou - https://nos.nl/l/2564933
Heb jij ooit moeten vechten op de lagere school?Ik ben niet bang om er voor uit te komen dat gematigd door vechten voor mij een acceptabel alternatief is.
Jij hebt geen historische besef. En je bent te bang. Het lokale conflict wordt geen derde wereld oorlog. Je moet ook een beetje vertrouwen op de common sence van de Russen. Die worden dit en putin wel zat. En Rusland verliest alleen maar tijdens deze vredesmissie. Heel de economie naar de kloten, en nu ook nog lagere olie prijzen.Want zijn opvolger gaat niet verder met wat hij gestart is?
Jij hebt een gigantische plaat voor je hoofd
Net zo vaak als jij in je leven je ongelijk hebt moeten toegeven.
Toch wel NKs in Kursk dus geweest. Niet verwacht gezien de bewijzen minimaal waren..
kijk: https://x.com/mylordbebo/status/1916790873460818329?s=46
Nah niet nodig.Misschien toch eens betrouwbare bronnen zien te vinden. Dit is toch allang bevestigd een jaar geleden.
Huh ?Nah niet nodig.
De bronnen die jou hebben doen laten geloven je te vaccineren tegen een verkoudheid zal ik altijd in twijfel blijven trekken.