anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.772
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
FreeRussia
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FreeRussia
Hmmm Rusland zat toch in de problemen qua manschappen/materieel? Openen een geheel nieuw front.
kijk: https://x.com/velsk0/status/1925631243128918144?s=46
Niet dat het wat uitmaakt wie er nog wint voor de mensen zelf daar. Wat overblijft van oekraïne is toch al verkocht kwa grondstoffen en aan blackrock.Plannen een heel nieuw front, of het wat wordt is nog even afwachten.
In dit tempo heeft Rusland twee eeuwen nodig om Oekraïne te veroveren, dus heeft niemand er iets aanNiet dat het wat uitmaakt wie er nog wint voor de mensen zelf daar. Wat overblijft van oekraïne is toch al verkocht kwa grondstoffen en aan blackrock.

jawel blackrock/israël.In dit tempo heeft Rusland twee eeuwen nodig om Oekraïne te veroveren, dus heeft niemand er iets aan![]()
Als ik de krantjes lees vraag ik me telkens af waarom hooggeleide mensen zo'n vreemde beslissingen nemen.
#FreeHell93
Blackrock en Vanguard
Dat volk met die kleine hoedjes.
Ik heb altijd een goede relatie met Poetin gehad", schreef Trump kort daarna op Truth Social. "Maar er is iets met hem gebeurd. Hij is gek geworden. Raketten en drones zijn zonder enige reden afgevuurd op Oekraïense steden."
Lol.![]()
Wellicht had Oekraïne niet moeten proberen om Putin te vermoorden.
Is dat de nieuwe reden waarmee pro-Rusissche mensen de onzin van de oorlog goed proberen te praten?
Wellicht had Oekraïne niet moeten proberen om Putin te vermoorden.
Nee het is gewoon een logisch gevolg van een domme actie.Is dat de nieuwe reden waarmee pro-Rusissche mensen de onzin van de oorlog goed proberen te praten?
Dat is onmogelijk te zeggen. De kans is even zo groot aanwezig dat een opvolger zou inzien dat een missie die inmiddels jaren in plaats van enkele weken duurt en nog lang niet ten einde is misschien de moeite niet meer waard is. Niemand die het weet.Nee het is gewoon een logisch gevolg van een domme actie.
Wat had Oekraïne bereikt als het ze gelukt was? Letterlijk 0, z’n opvolger gaat gewoon vrolijk verder en doet er dan nog een paar scheppen bovenop.
Dat zou mooi zijn als dat zo zou zijn geweest ja. Denk echter dat we beide wel beter weten.Dat is onmogelijk te zeggen. De kans is even zo groot aanwezig dat een opvolger zou inzien dat een missie die inmiddels jaren in plaats van enkele weken duurt en nog lang niet ten einde is misschien de moeite niet meer waard is. Niemand die het weet.
Dat klopt. Maar om daar op te gokken vind ik nogal wat. En als het dan mislukt moet je er niet raar van opkijken dat er hard terug geslagen wordt?Een opvolger heeft niet in de zelfde mate gezichtsverlies als hij besluit te stoppen, iets wat stoppen voor Putin erg lastig maakt.