XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Niet dat het wat uitmaakt wie er nog wint voor de mensen zelf daar. Wat overblijft van oekraïne is toch al verkocht kwa grondstoffen en aan blackrock.
In dit tempo heeft Rusland twee eeuwen nodig om Oekraïne te veroveren, dus heeft niemand er iets aan :D

donald-trump-gif-1.gif

"Ik ben niet blij met wat Poetin doet", zei Trump zondagavond tegen journalisten, vlak voor hij aan boord ging van zijn vliegtuig Air Force One. "Hij doodt veel mensen. Ik weet niet wat er in hemelsnaam met Poetin aan de hand is."

"Ik heb altijd een goede relatie met Poetin gehad", schreef Trump kort daarna op Truth Social. "Maar er is iets met hem gebeurd. Hij is gek geworden. Raketten en drones zijn zonder enige reden afgevuurd op Oekraïense steden."

Trump vreest dat Rusland heel Oekraïne wil innemen. De Amerikaanse president gaf Poetin meteen een waarschuwing: "Als hij dat probeert, wordt dat de ondergang van Rusland."

putin-vladimir-putin (1).gif

Ik heb altijd een goede relatie met Poetin gehad", schreef Trump kort daarna op Truth Social. "Maar er is iets met hem gebeurd. Hij is gek geworden. Raketten en drones zijn zonder enige reden afgevuurd op Oekraïense steden."
:o

Wellicht had Oekraïne niet moeten proberen om Putin te vermoorden.

Is dat de nieuwe reden waarmee pro-Rusissche mensen de onzin van de oorlog goed proberen te praten?
Nee het is gewoon een logisch gevolg van een domme actie.

Wat had Oekraïne bereikt als het ze gelukt was? Letterlijk 0, z’n opvolger gaat gewoon vrolijk verder en doet er dan nog een paar scheppen bovenop.

Niemand probeert hier iets goed te praten overigens, ik zie deze oorlog ook liever eindigen.

Laatst bewerkt:
Nee het is gewoon een logisch gevolg van een domme actie.

Wat had Oekraïne bereikt als het ze gelukt was? Letterlijk 0, z’n opvolger gaat gewoon vrolijk verder en doet er dan nog een paar scheppen bovenop.
Dat is onmogelijk te zeggen. De kans is even zo groot aanwezig dat een opvolger zou inzien dat een missie die inmiddels jaren in plaats van enkele weken duurt en nog lang niet ten einde is misschien de moeite niet meer waard is. Niemand die het weet.

Dat is onmogelijk te zeggen. De kans is even zo groot aanwezig dat een opvolger zou inzien dat een missie die inmiddels jaren in plaats van enkele weken duurt en nog lang niet ten einde is misschien de moeite niet meer waard is. Niemand die het weet.
Dat zou mooi zijn als dat zo zou zijn geweest ja. Denk echter dat we beide wel beter weten.

Valt misschien zelfs nog wel te zeggen dat dankzij het Kursk offensief van Oekraïne, Putin nu besloten heeft die extra buffer zone te willen en daardoor dus een nieuw front opent.

Wel benieuwd wat jij zou doen als je in Zelensky zijn schoenen stond? Had jij dezelfde keuzes gemaakt of had je allang een deal gesloten

Een opvolger heeft niet in de zelfde mate gezichtsverlies als hij besluit te stoppen, iets wat stoppen voor Putin erg lastig maakt.

Terug
Naar boven