- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit dan het moment voor die speciale wapens die Rusland dan nog achter de hand zou hebben?
Dat zie ik niet gebeuren. Dan is het einde wereldhoe groter de kans wordt dat Poetin nucleaire wapens inzet.
Tot nu toe zijn de criteria voor de inzet van kernwapens vanuit Rusland niet veranderd, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.Dappere actie, maar de Krim en de Dombas zijn toch nooit meer te recupereren? Hoe langer dit aansleept hoe meer Oekraïne zal verliezen, en hoe groter de kans wordt dat Poetin nucleaire wapens inzet.
Lijkt me duidelijk. Ik zie hier geen andere oplossing dan tot een bestand te proberen komen dat op te geven en even aankijken of Rusland zich dan rustig houdt.. Of wat zijn nog de opties?
Je bedoelt een coup in Rusland?Denken dat er na gisteren ook nog maar een deal zal komen
De enige optie is een coup of WW3.
Het zal gezichtsverlies zijn voor heel Rusland. Dat gaat dus niet gebeuren.Je bedoelt een coup in Rusland?
🤭
Hoewel je nooit weet wat er na Putin komt kan het voor een nieuwe makkelijker zijn compromissen over Oekraïne te sluiten, voor Putin is dat teveel gezichtsverlies.
DIe criteria zijn niet gek veel waard vrees ik. Langer dan een jaar zie ik dat niet meer duren als Europa blijft bewapenen. Dat is toch slechts een kwestie van tijd? Wel blij dat ik al oud ben en geen kinderen heb.Tot nu toe zijn de criteria voor de inzet van kernwapens vanuit Rusland niet veranderd, dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Westen gaat er veel te makkelijk van uit dat dat enkel dreigen zal blijven. Het is ook moeilijk te vatten omdat zoiets nog nooit gebeurt is. Als ik een jaar of 10 jonger was zou ik naar Curacao gaan.Ik gok dat laatste, ook niet raar dat Rusland nu even wilt 'herinneren' dat ze die kernwapens hebben als een soort statement.
DIe criteria zijn niet gek veel waard vrees ik. Langer dan een jaar zie ik dat niet meer duren als Europa blijft bewapenen. Dat is toch slechts een kwestie van tijd? Wel blij dat ik al oud ben en geen kinderen heb.
Westen gaat er veel te makkelijk van uit dat dat enkel dreigen zal blijven. Het is ook moeilijk te vatten omdat zoiets nog nooit gebeurt is. Als ik een jaar of 10 jonger was zou ik naar Curacao gaan.
Vanwege alle straathonden daar?Westen gaat er veel te makkelijk van uit dat dat enkel dreigen zal blijven. Het is ook moeilijk te vatten omdat zoiets nog nooit gebeurt is. Als ik een jaar of 10 jonger was zou ik naar Curacao gaan.
Geen idee, gaat er effectief 1 terug gevuurd worden als Rusland er enkele naar het Westen stuurt?Kernwapens zijn ook voor Rusland een geval van einde verhaal he.
Ja?Geen idee, gaat er effectief 1 terug gevuurd worden als Rusland er enkele naar het Westen stuurt?
Zodra de eerste het lanceerplatform verlaat worden er onnoemelijk veel terug gestuurd. En zo over en weer. De Barentszee ligt vol met (nucleaire) onderzeeërs van beide zijden, nog niet gesproken over eventuele bommenwerpers en andere varianten..Geen idee, gaat er effectief 1 terug gevuurd worden als Rusland er enkele naar het Westen stuurt?
Rusland heeft een paar grote belangrijke steden en verder vooral bos en ijs. Makkelijker plat te leggen dan Europa dat veel meer verdeeld is.Europa is zo veel meer dichtbevolkt dan Rusland. Maargoed jongens, droom maar lekker verder dat de NAVO een oorlog met Rusland kan winnen nu ze een zooitje afgeschreven uit de koude oorlog stammende vliegtuigen hebben opgeblazen.