Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Europa is zo veel meer dichtbevolkt dan Rusland. Maargoed jongens, droom maar lekker verder dat de NAVO een oorlog met Rusland kan winnen nu ze een zooitje afgeschreven uit de koude oorlog stammende vliegtuigen hebben opgeblazen.
Wat heeft jouw eerste zin met de rest van het bericht te maken? Of denk jij dat de NAVO zo incapabel is dat zij haar nukes op onbewoond gebied richt?

Wat heeft jouw eerste zin met de rest van het bericht te maken? Of denk jij dat de NAVO zo incapabel is dat zij haar nukes op onbewoond gebied richt?
Nee ik denk dat als de boel nucleair gaat wij veel meer te verliezen hebben dan Rusland.

Verder leert de geschiedenis dat de Russen grote conflicten niet verliezen.

smash andy richter GIF by Team Coco

Nee ik denk dat als de boel nucleair gaat wij veel meer te verliezen hebben dan Rusland.

Daarom is Rusland nu een afstervende oliestaat en Europa het meest ontwikkelde deel van de wereld.

We hebben meer te verliezen omdat we meer hebben.

ok

Om die reden zal de NAVO ook niet de eerste zijn die met nucleaire wapens gaat gooien.

Precies, ruimte zat dus in tegenstelling tot europa welke kant vlucht jij op als er nuke op rotterdam wordt gegooit?

Best wel vaak hoor. Dit haalt men alleen uit de tweede wereld oorlog en napoleon. Verder hebben ze vaak genoeg op hun kloten gehad.
Russo Japanese war
Infasie van Afghanistan
Eerste wereld oorlog
Eerste Tsjetjeense oorlog
Krim oorlog 1853
Oorlog met Polen 1919-21
Oorlog in Estland 1918-20
Litouwen 1918-1920
Om even wat te noemen

Niet allemaal grote conflicten maar ze hebben in de geschiedenis vaker verloren dan gewonnen. Rusland haar huidige doctrine is ook zwaar verouderd wat ze erg inefectief maakt in snel aanpassen in oorlogs situaties op het slagveld zelf zonder dat een officier er zijn plasje over heeft gedaan wat tijd kost.

Ik ken de geschiedenis daarom zeg ik ook grote conflicten. Verder vind ik jullie er erg luchtig over doen. Een conflict met Rusland uitlokken terwijl ze hier aan alle kanten middeleeuws vergif naar binnen geharkt hebben dat zich steeds meer uit in met name de grote steden.
Blijven jullie maar volhouden dat Rusland het kwaad is, ik ben de laatste 5 jaar met heel ander ogen naar 'onze leiders' gaan kijken.

Precies, ruimte zat dus in tegenstelling tot europa welke kant vlucht jij op als er nuke op rotterdam wordt gegooit?
Ik snap je punt niet?

Vluchten staat los van de bevolkingsdichtheid, dat gaat vooral om hoe dicht je bij een doelwit woont.

Je hebt veel minder nukes nodig om Rusland plat te leggen dan om de NAVO of Europa plat te leggen.

Ik ken de geschiedenis daarom zeg ik ook grote conflicten. Verder vind ik jullie er erg luchtig over doen. Een conflict met Rusland uitlokken terwijl ze hier aan alle kanten middeleeuws vergif naar binnen geharkt hebben dat zich steeds meer uit in met name de grote steden.
Blijven jullie maar volhouden dat Rusland het kwaad is, ik ben de laatste 5 jaar met heel ander ogen naar 'onze leiders' gaan kijken.
Wie lokt wat nou uit :roflol:

Onze overheid geeft niks om zijn eigen burgers. Ik ben het verder wel redelijk met je eens. Als het zo door gaat zou ik serieus overwegen weg te gaan uit europa. het is niet alsof je hier in een oorlog nog echt voor je eigen soort en mensen vecht.

Onze overheid geeft niks om zijn eigen burgers. Ik ben het verder wel redelijk met je eens. Als het zo door gaat zou ik serieus overwegen weg te gaan uit europa. het is niet alsof je hier in een oorlog nog echt voor je eigen soort en mensen vecht.
Ja 100% eens.

Ik vind dit soort retoriek altijd zo ironisch omdat het meten met 2 maten zo sterk is.

'Westerse' politici denken niet meer om hun volk. Nee Putin, de dicatotor die honderduizenden van zijn eigen volk de dood in stuurt in Oekraine, dat is er eentje die nog echt om zijn mensen geeft.

Zonder burgers heeft de overheid weinig te besteden en bepalen dus ze geeft echt wel om haar burgers, alleen niet om individuen.

Maar waar zou je dan naartoe gaan?

Pfff Steks weer in de bocht.

Westerse' politici denken niet meer om hun volk. Nee Putin, de dicatotor die honderduizenden van zijn eigen volk de dood in stuurt in Oekraine, dat is er eentje die nog echt om zijn mensen geeft.
Beiden geven er niks om. Ze jagen 20 a 30 jaar oude jonge westerse mannen lekker de dood in en die kunnen het dan nergens meer mee oneens zijn. Gezien dit de groep is die daadwerkelijk het voor het zeggen heeft mocht het er op aan komen. Kan het land weer mooi vol met immigranten die alles prima vinden want werken doen ze toch bijna niet.

Terug
Naar boven