- Waardering
- 3.546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
kijk: https://x.com/bundeskanzler/status/1926985204498829795
Mooie ontwikkeling dat er nog wat leuke raketjes beschikbaar komen voor Oekraine.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat we ons daar nog wel eens op kunnen verkijken.Ik denk meer dat Rusland niet zoveel state of the art oorlogstuig heeft. Momenteel genieten zij als supermacht steun van o.a Noord Korea en Iran en nog altijd is de eindstreep mijlenver verwijderd. Ik kan mij geen enkele reden bedenken om honderdduizenden eigen mensen de dood in te jagen en ondertussen het oorlogsgerei waarmee de oorlog in enkele dagen gewonnen is achter de hand te houden.
Nucleaire prut daargelaten natuurlijk, evenals het simpelweg compleet plat gooien van heel Oekraïne.
Overigens als Rusland nu op volle toeren zal draaien, waarom zouden we ons dan als NATO zoveel zorgen moeten maken? Waar zijn we dan bang voor met z’n allen?
Waarmee zou het volk moeten volgen in deze?De leiders zijn niet bang, ze maken het volk bang zodat het volk volgt.
Ik ben stiekem wel benieuwd wat ze gaan verzinnen waar we bang voor moeten zijn als deze oorlog voorbij is.
Volk moet altijd een regering volgen anders is het moeilijk een land besturen. En een bang volk is erg volgzaam, dat zag je in 2020 wel.Waarmee zou het volk moeten volgen in deze?
Iran is next lijkt mij.
Zo weinig nog maar? Dacht dat we ondertussen op 6 miljoen zaten.
Wat had jij in gedachten?
Ik niks. Maar sommigen hier denken dat Rusland nog iets heeft of iets voorsteld.Zo weinig nog maar? Dacht dat we ondertussen op 6 miljoen zaten.
Wat had jij in gedachten?
Jij hebt geen superwapen in gedachten om daar in te zetten? Rusland heeft sowieso genoeg grondstoffenIk niks. Maar sommigen hier denken dat Rusland nog iets heeft of iets voorsteld.
Oekraïne is niet eens in staat om deze zelfstandig af te vuren. Dit zou betekenen dat Duitse piloten icm duitse vliegtuigen deze raketten zullen afvuren. Weet niet of je daar zo blij mee moet gaan zijn Ronnie.Inmiddels zit Rusland op 1 miljoen slachtoffers.
Afgelopen drie dagen heeft Putin ongeveer 900 drones op de burgerbevolking van oekraïne afgevuurd.
Het wordt tijd voor de speciale super wapens, want Duitsland gaat toestemming geven voor aanvallen op Russisch grondgebied en leveren de raketten hiervoor.
Oekraïne is niet eens in staat om deze zelfstandig af te vuren. Dit zou betekenen dat Duitse piloten icm duitse vliegtuigen deze raketten zullen afvuren. Weet niet of je daar zo blij mee moet gaan zijn Ronnie.
Dat mocht al veel eerder. Nadat Putin zijn Oreshik heeft laten zien werd de NATO wat terughoudender.Ze hebben al de storm shadow die ze zelf af kunnen vuren, die mochten alleen niet in Rusland landen, nu dus wel.
De taurus K2 gaat daar waarschijnlijk wel aan toegevoegd worden ooit een keer, maar die kan op eenzelfde manier afgevuurd worden, daar zijn geen Duitse vliegtuigen of zo voor nodig.
kijk: https://x.com/amk_mapping_/status/1928300976404058162?s=46
Pro Ukraine account herkent de realiteit.
Goed argument. Ik kan niks anders dan je gelijk geven.Als iemand zoveel taal nodig heeft... is het vast gelogen.
Het is echt zooooo Ronn om over superwaffe te beginnen. 🤭