XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Als je dat kaartje zo ziet, kunnen we dan concluderen dat het de bedoeling is van de Russen om een soort Russische corridor langs de volledige Belarussische en Russische grens en Zwarte Zeekust te verwezenlijken, en daarnaast natuurlijk de hoofdstad in handen te krijgen? Of willen ze toch echt gewoon geheel Oekraïne uitkammen?

Als je dat kaartje zo ziet, kunnen we dan concluderen dat het de bedoeling is van de Russen om een soort Russische corridor langs de volledige Belarussische en Russische grens en Zwarte Zeekust te verwezenlijken, en daarnaast natuurlijk de hoofdstad in handen te krijgen? Of willen ze toch echt gewoon geheel Oekraïne uitkammen?
Jij kijkt te veel Nieuwsuur.

• #1.529
FNP2vTvXoAAkd0B.jpeg

Heb je het nu over Oekraïne of over Irak?
Beiden, ik heb nooit beweert dat de inval in Irak (of Syrie, Afghanistan enz.) rechtvaardig was. Dat mensen dat er altijd bij moeten halen zegt ook wel iets.

Ik heb (hier) ook weleens de vraag gesteld waar de Amerikanen het recht vandaan halen om in het buitenland mensen te vermoorden om wille van vrede.

• #1.533
Beiden, ik heb nooit beweert dat de inval in Irak (of Syrie, Afghanistan enz.) rechtvaardig was.
Dat zeg ik ook niet natuurlijk ;).

In West-Oekraïne valt niks te halen voor de Russen.

Nee vorige week moesten ze nog heel Oekraïne overdragen met een andere president. Nu zijn de eisen een stuk minder.
Zelensky mag nu wel weer aan de macht blijven van ze? Ik dacht dat ze hem nog steeds weg wilde hebben.

• #1.535
Ik heb (hier) ook weleens de vraag gesteld waar de Amerikanen het recht vandaan halen om in het buitenland mensen te vermoorden om wille van vrede.
Niemand die die vraag stelt op tv momenteel zonder meteen afgeschilderd te worden als Putinlover. Je zag het bij Wierd Duk die meteen in een hoekje werd gezet. De propaganda is sterk.

• #1.538

De stad Mariupol zit blijkbbaar vol met nazi's van het Azov bataljon. De geruchten gaan dat ze burgers als schild gebruiken en niet toestaan dat burgers de stad verlaten.
In hoeverre dat waar is is natuurlijk onduidelijk, maar die tactiek is de laatste jaren in andere landen ook vollop gebruikt. Zo schiet Hezbollah graag raketten vanuit de directe omgeving van scholen en ziekenhuizen.

Laatst bewerkt:
  • #1.539
Interessante read

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven